کد خبر ۳۹۸۵۶ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲
رئیس هیأت جودو و کوراش استان قم خبر داد

تفاهم با كانون‌هاي مساجد برای توسعه جودو در قم

رئیس هیأت جودو و کوراش استان قم از برقراری تعامل با برخی ارگان‌ها نظیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای رشد و توسعه جودو در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مجید متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در دیداری که امروز با مسوولان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم صورت گرفت، ضمن پیگیری مشکلات باشکاه انصارالمهدی، با توجه به علاقه‌مندی طرفین، توافق اولیه به منظور راه‌اندازی دوره‌های آموزشی جودو و دفاع شخصی در مساجد و کانون‌های تابعه صورت گرفت و مساجدی برای این امر به هیأت جودو قم معرفی شد و هماهنگی اقدامات اولیه نیز صورت گرفت.

وی در ادامه به برگزاری دوره داوری و آزمون دفاع شخصی کشور در قم اشاره و بیان کرد: جا دارد برای این منظور از زحمات مسوول کمیته دفاع شخصی هیأت جودو و کوراش استان قم در برگزاری این دوره‌ها و فراهم کردن شرایط مطلوب میزبانی برای رضایت تمامی شرکت‌کنندگان تقدیر کنم.

رئیس هیأت جودو و کوراش استان قم افزود: آزمون دان یک تا سه دفاع شخصی کشور به میزبانی هیأت جودو و کوراش قم در سالن جودو مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم برگزار شد، در حالی که تعداد ۵۰ نفر از قم، تهران، اصفهان، البرز، همدان، سمنان، چهارمحال بختیاری و فارس حضور داشتند.

وی در ادامه از اعزام جودوکاران قم به مسابقات دانشجویان کشور خبر داد و افزود: پیکارهای جودو قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور روزهای ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه برگزار می‌شود و دانشجویان متقاضی واجد شرایط که حداقل کمربند قهوه‌ای داشته و دارای عناوین کشوری و استانی باشند، می‌توانند برای اعزام به این رقابت‌ها به هیأت جودو و کوراش قم مراجعه کنند تا پیکارهای انتخابی برگزار شود.

متقی در ادامه به حضور فعال اعضای این هیأت در جشنواره استعدادیابی همگانی ورزش قم اشاره و بیان کرد: ضمن تقدیر از همکارانم در این هیأت باید از حمایت‌های مدیر کل محترم ورزش و جوانان همکاران وی که با جدیت و پشتیبانی خود، طرح خوب و پسندیده استعدادیابی همگانی را پیگیری و برنامه‌ریزی دقیقی داشتند و اینکه جلسات هماهنگی و اقدامات ویژه در این رابطه صورت گرفت تشکر و قدردانی کنم.

وی به برگزاری دوره آموزش رشته کاتا نیز اشاره و بیان کرد: با حضور یکی از چهره‌های موفق و پرتوان این رشته یعنی محسن قاسم‌لو آموزش کاتا و برنامه‌های نمایشی این بخش به جودوکاران باشگاه سیدمعصوم ارائه شد که جای تقدیر دارد، امیدوارم با همت بیشتر و بهتر در آینده توسط این مربی شاهد توفیقات بیشتر کاتای قم در میادین داخلی و برون‌مرزی کاتا جودو باشیم.

وی با بیان اینکه توجه ویژه‌ای از سوی این هیأت به موضوع استعدادیابی وجود دارد، عنوان کرد: از اساتید این رشته آقایان صحرایی، وکیلی و خوش‌کلام و همچنین جودوکاران عزیز و ارزشمندی که در جشنواره بزرگ استعدادیابی همگانی ورزش قم در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان حضور داشتند قدردانی می‌کنم.

رئیس هیأت جودو و کوراش استان قم تصریح کرد: در واقع با همکاری مجموعه پرتلاش هیأت نظیر دکتر حیدری، سیدسجاد شاکر، غفاری، رحیمی و توجه ویژه و زحمات بی‌دریغ خانم ‌شاهزاده‌حمزه نایب رئیس هیأت و خانم‌ها کیانی، تجویدی و سعادتی در بخش بانوان، آینده‌ بسیار خوبی را پیش‌روی جودو قم می‌بینیم.

وی در پایان به برگزاری دوره مربیگری این رشته اشاره و بیان کرد: تمامی جودوکارانی که برای گذراندن دوره درجه سه مربیگری ثبت‌نام کرده‌اند به مدت یک هفته در سالن آموزش مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی با حضور مدرسان، این دوره را سپری می‌کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com