کد خبر ۳۹۸۶۳ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۲
آیت‌الله سعیدی:

همراهی مردم و مسئولان در حادثه پلاسکو و جریانات اخیر خوزستان سبب جلوگیری از فتنه شد

امام‌جمعه قم گفت: همراهی مردم و مسئولان سبب جلوگیری از فتنه در جامعه می‌شود به‌عنوان نمونه اگر در حوادث مربوط به ساختمان پلاسکو و جریان اخیر خوزستان این همراهی و همدلی نبود شاهد رخداد و صدمات جبران‌ناپذیری در جامعه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار با اعضای قرارگاه پدافند زیستی استان قم که ظهر امروز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: موفقیت در عرصه پدافندزیستی به همکاری مردم و مسئولان بستگی دارد.

وی با توصیه به اعضای قرارگاه پدافند زیستی قم، افزود: با نگاه پدافند زیستی خطبه حضرت زهرا(س) را بخوانید که تأثیر به سزایی در این عرصه دارد.

امام‌جمعه قم بابیان گستردگی کار در عرصه پدافند زیستی تصریح کرد: کار گسترده پدافند زیستی جز با حضور مردم و مسئولان تحقق نخواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: همراهی مردم و مسئولان سبب جلوگیری از فتنه در جامعه می‌شود به‌عنوان نمونه اگر در حوادث مربوط به ساختمان پلاسکو و جریان اخیر خوزستان این همراهی و همدلی نبود شاهد رخداد و صدمات جبران‌ناپذیری در جامعه بودیم.

سعیدی تأکید کرد: اگر می‌خواهید در عرصه پدافند زیستی موفق شوید باید مردم و مسئولان را توجیه کنید که اگر توجیه نشوند چیزی به دست نخواهید آورد بلکه هزینه زیادی مصرف خواهید کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com