کد خبر ۳۹۸۷۶ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۴
آیت الله غروی:

مدیریت های استانی حوزه تعامل با نمایندگان ولی فقیه را حفظ کنند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ضرورت تقویت ارتباط حوزه های علمیه استانی با نمایندگان ولی فقیه گفت: اگر نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها مغفول بمانند و تعامل و همکاری و همفکری لازم با آنان نشود ممکن است از نظر دیگران فضاسازی منفی صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله سید محمد غروی در هم اندیشی روسای شوراها و مدیران استانی حوزه  که در قم برگزار شد به تبیین اهمیت تعامل در مدیریت‌های استانی پرداخت و اظهار کرد: اگر حوزه‌های استانی ما بخواهند موفق شوند، لازم است که در زمینه‌‌های مختلف تعاملات خود را به ویژه با نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها تقویت کنند.

وی افزود: اگر نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها مغفول بمانند و تعامل و همکاری و همفکری لازم با آنان نشود، ممکن است از نظر دیگران  فضاسازی منفی صورت گیرد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه سعه صدر و بالابردن قدرت تحمل و مدارا کردن را یکی از ویژگی‌های اساسی یک مدیر موفق دانست و تاکید کرد: مدیران استانی به حسب مدیریتی که دارند باید سعه صدر و قدرت تحمل خود را بالا ببرند، چرا که در روایات زیادی آمده و حتی این گونه تعبیر شده است که مدارا یک سوم عقل است؛ بنا بر این باید تا می توانیم با توکل بر خدا و صبر و مدارا زمینه‌های ایجاد کننده تنش را کم کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com