کد خبر ۳۹۸۸۸ انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۸
رئیس کانون وکلای دادگستری استان قم:

ساختمان کانون وکلای قم پس از ۵ سال افتتاح می‌شود

رئیس کانون وکلای دادگستری استان قم از افتتاح ساختمان کانون وکلای دادگستری قم خبر داد و گفت: از مسئولان استان می‌خواهیم خیابانی که ساختمان کانون وکلا در آن قرار دارد به نام وکیل نام‌گذاری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد سعیدی عصر امروز در همایش روز وکیل مدافع که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه کانون‌های وکلای ایران هرروز بهتر و شایسته‌تر به رسالت خطیر اجتماعی خود مشغول هستند، اظهار داشت: کانون‌های وکلا ده‌ها هزار مشاوره رایگان را به مردم ارائه می‌دهند، همچنین مشارکت جدی با سازمان‌ها و نهادهای عام‌المنفعه مثل بهزیستی و کمیته امداد دارند.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان قم با انتقاد از تهمت‌هایی مبنی بر مادی‌گرایی وکلا افزود: این گفته‌ها افترایی ناجوانمردانه است، وکلا به دنبال رسالت خطیر شناخت حق بوده که در این مسیر از حق موکلان خود دفاع می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه وکیل باید در انجام تکلیف اخلاقی و شرعی که برای آن سوگند خورده  مورد حمایت باشند، ادامه داد: در شرایطی که توانایی علمی در این مسیر کسب می‌شود لازم است وکلا در کسب اخلاق نیز بکوشند تا هر چه‌بهتر در انجام کار خود به خدمت مشغول باشد.

سعیدی بابیان اینکه کانون‌های وکلا با سازوکار اداری و انتظامی خود بر وجهه وکلا نظارت و مراقب می کنند خاطرنشان کرد: کانون وکلا مراکز اشتغال نیستند بلکه در جایگاه نظارت هستند.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان قم با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات کانون وکلای استان گفت: همه وکلا باید برای انتخاب بهترین‌ها در این جایگاه مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: ساختمان کانون وکلا در شرف افتتاح است در این راستا از نمایندگان مردم قم ، اعضای شورای شهر و مسئولان استان می‌خواهیم خیابانی که ساختمان کانون وکلا در آن قرار دارد به نام وکیل نام‌گذاری کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com