کد خبر ۳۹۸۹۳ انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۲
هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال

صباي قم برابر سپاهان گیلان متوقف شد

تیم فوتبال صبای قم در دیداری فوق العاده حساس از مسابقات مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر رقیب انتهای جدولی خود متوقف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از پنجمین هفته رقابت‌های دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به مصاف تیم سپاهان گیلان رفت اما بدون پیروزی میدان را ترک کرد.

این در حالی است که فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در یکی از دو دیدار باقی مانده خارج از خانه این فصل خود با سپاهان گیلان رقابت کردند تا در تعقیب دو تیم بالانشین جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ برتر یعنی تراکتورسازی تبریز و ملوان بندر انزلی جواز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را به دست بیاورند اما نتیجه بازی امروز تا حد زیادی صبا را از صعود دور کرد.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در یکی از دو دیدار باقی مانده خود از مرحله گروهی لیگ برتر نوجوانان ایران با انگیزه کسب سه امتیاز برابر سپاهان گیلان به میدان رفتند اما این دیدار بدون عبور توپی از خط دروازه‌ها و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تساوی صبای قم با تیم انتهای جدولی سپاهان گیلان در فاصله یک هفته به پایان بازی‌های مقدماتی این فصل کار صعود شاگردان محسن یزدی را پیچیده تر کرد، به ویژه اینکه امروز تیم صدرنشین تراکتورسازی تبریز در بازی همزمان برابر ملوان بندر انزلی تیم دوم جدول حاضر نشده است و باید رای کمیته انضباطی وضعیت این مسابقه را مشخص کند.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم با احتساب این نتیجه و در فاصله یک هفته به پایان دیدارهای گروه دوم مقدماتی، 6 پیروزی در مقابل تیم‌های پور البرز، دخانیات گیلان (بازی‌های رفت و برگشت)، سپاهان گیلان، گسترش‌فولاد تبریز و ملوان بندر انزلی در کارنامه دارد.

همچنین دو تساوی با تیم‌های فوتبال نوجوانان پور البرز و سپاهان گیلان در کارنامه صبا به ثبت رسیده و نوجوانان صبای قم سه باخت این فصل را در میهمانی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر برابر گسترش فولاد تبریز، در میهمانی هفته سیزدهم مقابل ملوان و در بازی خانگی هفته پایانی نیم‌فصل برابر تراکتورسازی پذیرفته‌اند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com