کد خبر ۳۹۸۹۴ انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۷
رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم

رزمي‌كاران قم با 5 مدال نايب‌قهرمان ايران شدند

رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم از موفقيت رزمي‌كاران قم در كسب پنج نشان طلا و نقره پيكارهاي قهرماني كشور و نايب‌قهرماني اين مسابقات خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،جواد محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی و مسوولان سبک رزم طوس، سومین دوره مسابقات قهرمانی مردان کشور در این سبک به میزبانی هیأت‌ خراسان‌رضوی به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها رزمی‌کارانی از استان‌های خراسان‌رضوی، سمنان، همدان، خراسان‌جنوبی، یزد و قم حضور داشتند و در مدت دو روز برای به دست آوردن عناوین برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز به میزبانی شهر مقدس مشهد به میدان رفتند.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم با بیان اینکه در این دوره از مسابقات بیش از 200 هنرجو به عنوان نفرات منتخب هر استان حضور داشتند، اضافه کرد: این پیکارها در چهار استایل سمی کنتاک، لایت کنتاک، لوکیک و دفاع شخصی بین مدعیان کسب عناوین اول تا سوم برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در حضور استاد بزرگ مهدی شاهی بنیانگذار سبک دفاع شخصی رزم طوس ایران با یکدیگر به رقابت پرداختند و خوشبختانه نمایندگان قم نیز عملکرد خوبی داشتند.

محمدزاده با اشاره به نتایج پایانی این مسابقات، ابراز کرد: در بخش لوکیک این رقابت‌ها تیم میزبان یعنی خراسان‌رضوی به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت و مقام نایب‌قهرمانی را رزمی‌کاران اعزامی از هیأت‌ ورزش‌های رزمی قم به مربیگری و سرپرستی جواد نیک‌گفتار به خود اختصاص دادند، ضمن اینکه تیم خراسان‌رضوی سوم شد.

وی عنوان کرد: در بخش دفاع شخصی نیز تیم‌های خراسان‌رضوی، همدان و خراسان‌جنوبی اول تا سوم شدند، اما در بخش انفرادی پنج نماینده تیم سبک رزم طوس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم در جدال با حریفان خود موفق به کسب مدال‌های خوشرنگ طلا و نقره شدند.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم اظهار کرد: جواد عاصم‌آبادی در رده سنی بزرگسالان به همراه عباس سبزآبادی و و علی‌اکبر میرزایی در رده سنی جوانان با قهرمانی در این رقابت‌ها تیم قم را به سه مدال طلا رساندند، ضمن اینکه دو جوان ارزنده دیگر تیم قم یعنی محمدرضا جعفری و مهدی حاجی نیز صاحب نشان نقره این پیکارها شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com