کد خبر ۴۰۰۱۸ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۱

همایش باورهای بنیادین و علوم رفتاری در قم برگزار می‌شود

همایش باورهای بنیادین و علوم رفتاری صبح روز 20 اسفند در فرهنگسرای جوان قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،عباس شهیدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری نخستین همایش ملی باورهای بنیادین و علوم رفتاری اظهار کرد: همایش باورهای بنیادین و علوم رفتاری توسط مرکز باور با همکاری مراکز همکار، دانشگاه‌ها و نهادهای دیگر در شهر قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دبیرخانه همایش باورهای بنیادین و علوم رفتاری خردادماه امسال فراخوان مقاله داد و مقالات زیادی از سراسر کشور به این دبیرخانه رسید که این مقالات در کمیته علمی همایش مورد بررسی قرار گرفت. این همایش صبح روز 20 اسفند در فرهنگسرای جوان شهر قم برگزار می‌شود و افراد برای ثبت نام و شرکت در همایش می توانند با شماره تلفن 37734008 تماس بگیرند.

رئیس مرکز جامع اعصاب و روان باور با اشاره به ضرورت بومی سازی روش‌های درمان روان پزشکی یادآور شد: با برگزاری همایش باورهای بنیادین و علوم رفتاری به دنبال نزدیک کردن علم روان پزشکی و علوم دینی به یکدیگر هستیم و نهادهای دینی همچون موسسه امام خمینی(ره) در برگزاری این همایش به ما کمک می‌کنند.

شهیدی با اشاره به اهداف همایش باورهای بنیادین و علوم رفتاری اظهار کرد: با این همایش به دنبال بومی کردن علم روان پزشکی هستیم و چنین کاری با پژوهش و برگزاری همایش‌های پژوهشی امکان پذیر است.

وی ادامه داد: تعدادی از دستگاه‌های استان همچون استانداری، سازمان بهزیستی و پزشکی قانونی در برگزاری همایش باورهای بنیادین و علوم رفتاری مشارکت کردند و در این میان به ویژه شاهد کمک دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونت‌های مختلف آن برای برگزاری این همایش بودیم.

رئیس انجمن علمی روان پزشکان استان قم افزود: یکی از برنامه‌های مرکز جامع اعصاب و روان باور برگزاری همایش‌هایی در شهر قم در خصوص موضوعات مختلف همچون ازدواج، طلاق و اعتیاد با همکاری دستگاه‌های دیگر به صورت رایگان است.

شهیدی با اشاره به سخنرانان همایش باورهای بنیادین و علوم رفتاری اظهار کرد: امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و یکی از مدیران استانداری قم از جمله سخنرانان این همایش هستند، همچنین در حاشیه این همایش کارگاه علمی به صورت رایگان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حدود 200 مقاله به دبیرخانه همایش باورهای بنیادین و علوم رفتاری رسیده است و از 12 مقاله برتر تقدیر می‌شود، همچنین در روز همایش برخی از صاحبان مقالات برگزیده به ارائه مقاله خود می‌پردازند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com