کد خبر ۴۰۰۳۸ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۷
سرپرست تيم كاراته استان قم خبر داد

موفقيت كاراته‌كارهاي قم در كسب 6 مدال مسابقات کیوکوشین كشور

سرپرست تيم اعزامي سبك کیوکوشین ماتسویی استان قم از موفقيت كاراته‌كاهاي اين سبك در كسب 6 مدال از مسابقات قهرماني كشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،ابوالفضل حاجی‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: امسال چهل و دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبک کیوکوشین ماتسویی به انجام رسید و در آن چهره‌های مستعد و آینده‌دار رده‌های سنی پایه و کاراته‌کاهای مطرح رده‌های سنی بالاتر به رقابت پرداختند.

وی یاد آور شد: در چهل و دومین دوره مسابقات کیوکوشین کاراته قهرمان قهرمانان کشور که یکی از مهیج‌ترین ادوار برگزاری این رقابت‌ها محسوب می‌شد، قهرمانان مطرح و بزرگان این رشته در تلاش برای کسب عناوین برتر رقابت جذابی را به نمایش گذاشتند و مسابقات با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم در تمامی رده‌های سنی به انجام رسید.

حاجی‌لو ادامه داد: در واقع این مسابقات میدان حضور قهرمان قهرمانان سبک کیوکوشین ماتسویی کشور بود و پیکار بر سر کسب عناوین برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز به میزبانی شهرستان تنکابن استان مازندران به انجام رسید و خوشبختانه نمایندگان قم نیز با دست پر از میدان رقابت خارج شدند.

سرپرست تیم اعزامی سبک کیوکوشین ماتسویی استان قم اضافه کرد: کاراته‌کاهای حاضر در مسابقات کاراته قهرمانی کشور در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، امید و بزرگسالان برای تیم قم مدال‌آور بودند و مجموعا یک نقره و پنج نشان برنز نصیب تیم قم شد.

وی با بیان اینکه کاراته‌کاهای 16 استان کشور در این دوره رقابت کردند، خاطرنشان کرد: در مسابقات رده سنی خردسالان این دوره معین حسن‌علیزاده نماینده موفق قم بود که در نهایت به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره دست پیدا کرد و در رده سنی نونهالان رضا خان‌زاده، مهدی باقری و محمدمتین علی به سه مدال برنز دست یافتند.

حاجی‌لو با بیان اینکه رضا ولدخانی و روح‌الله مهدوی مسوولیت هدایت تیم اعزامی کاراته سبک کیوکوشین ماتسویی قم را در مسابقات قهرمانی کشور بر عهده داشتند، ابراز کرد: در رده سنی امید و بزرگسالان نیز سیدجواد سجادی و ابوالفضل صادقی دو نشان برنز برای تیم قم به ارمغان آوردند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com