کد خبر ۴۰۱۰۳ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۸
وقتی دست دولت خالی است؛

تکرار افتتاح یک پروژه بعد از 13 سال!/دولت تدبیر و امید چقدر با مردم صادق است

در روزهای پایانی سال 1395 در اقدامی قابل تامل ، مجموعه ی فرهنگسرای جوان قم بعد 13 سال فعالیت مجددا با تغییر اسم با حضور مقامات کشوری و استانی طی مراسمی افتتاح شد. افتتاح این مجموعه ، با حضور معاون وزير ورزش و جوانان، استاندار قم، مدير کل ورزش و جوانان قم و دبيران سمن‌ها و تشکل‌هاي جوانان قم برگزار شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، افتتاح فرهنگسرای جوان قم در حالی مطرح می شود که این محل، تا پیش از آن نیز با عنوان فرهنگسرای جوان قم در منطقه خاکفرج بیش از 13 سال، در خدمت مردم منطقه و جوانان شهر قم بوده و مراسم متعددی از سوی نهادهای دولتی و غیردولتی با حضور مقامات کشوری و استانی در سالن بعثت این فرهنگسرا برگزار می شده است.

در خبر روابط عمومي اداره کل ورزش و جوانان استان قم آمده است: مراسم بهره‌برداري از خانه جوانان استان قم عصر 22 اسفندماه با حضور دکتر غلامرضا شعباني‌بهار معاون وزير ورزش و جوانان، سيدمهدي صادقي استاندار قم، حسن عابدي مدير کل ورزش و جوانان قم، دبيران سمن‌ها و تشکل‌هاي جوانان قم برگزار شد.


حسن عابدي مدير کل ورزش و جوانان استان قم در سخنان خود در اين مراسم اظهار داشت: حضور دکتر غلامرضا شعباني بهار در اين مراسم افتتاح و بهره برداري نشان از اهتمام و توجه شخص وزير و وزارت ورزش و جوانان به شهر مقدس قم است که اين خود جاي بسي تقدير و تشکر دارد.

وي عنوان کرد: بهره برداري از اين مجموعه با عنايت ويژه شخص استاندار و معاونت سياسي وامنيتي استانداري قم به انجام رسيده است که ما هم در بازسازي و تجهيز آن از هيچ تلاشي فروگذار نکرده ايم.

صرف نظر از واقعیت  و تکرار چندباره  افتتاح برخی پروژه ها آیا به فکر عواقب زیانبار و ایجاد بدبینی مردم نسبت به نظام و ارزش ها نیستیم؟ و آیا ما هنوز به این باور نرسیدیم که امام معصوم (علیه السلام) فرمودند: “النجاه فی الصدق” نجات در راستگویی است، آیا وقت آن نرسیده که درک درستی نسبت به این کلام معصوم پیدا کنیم که می فرماید: “النجاه فی الصدق ” و واقع بینانه تر به قضایا نگاه نموده و واقع بینانه تر با مردم صحبت نموده و خدمات واقعی را که نظام و دولت ها داشته اند را صادقانه بیان نموده و ترسی از شماتت های خیالی نداشته و از تخریبات احتمالی نهراسیم.

-از طرفی باور کنیم که مردم خوب می فهمند؟

-تفاوت بین خدمت و خیانت را خوب می دانند؟

-تفاوت بین پروژه های واقعی و آماری را می دانند؟

-تفاوت بین صداقت و تزویر را می دانند؟

-و اینکه منتقدان صرفاً تخریب گر نیستند؟

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com