کد خبر ۴۰۱۵۱ انتشار : ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲
مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم:

از رسانه‌های فعال در انتشار اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر می‌شود

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: در پایان تعطیلات نوروز امسال از رسانه‌های فعال در انتشار اخبار طرح آرامش بهاری 96 تقدیر خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، مهدی قائم‌پناه با اشاره به آغاز این طرح از 26 اسفندماه سال گذشته در سطح بقاع متبرکه قم اظهار کرد: طرح آرامش بهاری تا 14 فروردین ماه با برپایی خیمه‌های معرفت در ده‌ها حرم مطهر امامزادگان قم ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ستاد خبری ویژه‌ای برای جمع‌آوری و انعکاس اخبار مربوط به این طرح در اداره کل اوقاف استان قم تشکیل شده و اطلاعات طرح آرامش بهاری را به صورت روزانه در پایگاه اینترنتی اوقاف و فضاهای مجازی منتشر می‌کند.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه همه اخبار تولیدی به صورت منظم برای رسانه‌های مختلف نیز ارسال می‌شود گفت: بر اساس تصمیم مدیرکل اوقاف استان قم، در پایان تعطیلات نوروزی، از رسانه‌های فعال در انتشار اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، انعکاس اخبار مربوط به این طرح به صورت سیستماتیک رصد می‌شود و در مراسمی که به منظور تجلیل از فعالان و دست اندرکاران آرامش بهاری نوروز 96 برگزار خواهد شد، از دو خبرگزاری و دو سایت خبری که بیشترین آمار انتشار اخبار را داشته باشند تقدیر می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com