کد خبر ۴۰۱۸۲ انتشار : ۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۵۵
آیت‌الله سعیدی:

از فعالیت‌های تبلیغاتی غیر مؤثر در قم جلوگیری شود

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه حفظ اعتبار دستگاه‌های اجرایی قم الزامی است، گفت: ایجاد توقع و امید در مردم و تأخیر و تغییر در پروژه‌ها از عواملی است که سبب دلسردی مردم می‌شود، بنابراین بهتر است از کارهای تبلیغاتی غیرمؤثر جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با شهردار و مدیران شهری قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به بی‌مهری‌های صورت گرفته در حق قم اظهار داشت: در زمان قبل و بعد از انقلاب اسلامی این شهر به دلایلی مورد بی‌مهری و کم‌لطفی قرار گرفته که در حال حاضر شاهد اصلاح نگاه به شهر قم هستیم.

وی بابیان اینکه مدیریت جدید شهری بر توجه به محلات محروم تأکید دارد، افزود: قم شهر انقلاب و حضرت معصومه(س) بوده و در شاهراه مواصلاتی 17 استان قرار دارد، بنابراین لازم است نگاه عمومی دقیق به این شهر با تناسب نیز همراه باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تأکید براینکه قم مرکز جهان تشیع است، تصریح کرد: تأکید مقام معظم رهبری نیز به تأمین زیرساخت‌ها و آباد کردن این شهر است، همچنین بهتر است پروژه‌ها با تبلیغات کم آغاز شده و با تبلیغات گسترده به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به‌ضرورت حفظ اعتبار دستگاه‌های اجرایی استان در میان مردم، افزود: ایجاد توقع و امید در مردم، و تأخیر و تغییر در پروژه‌ها از عواملی است که سبب دلسردی مردم می‌شود، بنابراین بهتر است از کارهای تبلیغاتی غیر مؤثر جلوگیری شده و تنها باهدف خدمت به مردم و رضایت خدای متعال کار کرد.

آیت‌الله سعیدی شخصیت ممتاز حضرت معصومه(س) را مورداشاره قرار داد و عنوان کرد: هرکسی که در قم کار می‌کند باید ایشان را اسوه و الگو خود قرار دهد تا در مسیر درست گام برداشته و منحرف نشود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com