کد خبر ۴۰۲۱۴ انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۳
شهردار قم:

پروژه تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم قم به بهره‌برداری می‌رسد

سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم بابیان اینکه پروژه تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم تا اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد،گفت: این پروژه به دلیل اضافه شدن بخش جدید به زیرگذر امکان افتتاح تا قبل از عید را نداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید مرتضی سقائیان نژاد ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: با اتمام پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی رینگ سوم شهری از وضعیت خوبی برخوردار می‌شود.

وی با  اشاره به تهاتر بخشی از بدهی شهرداری قم با بانک‌ها گفت: رفع این بخش از بدهی‌ها با حمایت علما، مراجع عظام تقلید و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی به دست آمد.

شهردار قم بابیان اینکه پروژه تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم تا اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این پروژه به دلیل اضافه شدن بخش جدید به زیرگذر امکان افتتاح تا قبل از عید را نداشت.

سقائیان نژاد به بهسازی ورودی جعفریه، ساماندهی چهل اختران و دروازه ری اشاره کرد و افزود: خط دوم مترو را احیا کردیم و مقرر شد پروژه منوریل تا میدان مطهری به اتمام برسد و مابقی مسیر با احداث خط دوم مترو پشتیبانی شود.

وی بابیان اینکه مبلغ اضافه‌شده فاینانس مترو بالغ‌بر 500 میلیون دلار است، افزود: بودجه سال 96 نیز تدوین‌شده که بالغ‌بر 2 هزار و 200 میلیارد تومان است، همچنین بودجه 96 شهرداری به بیش از 4 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

شهردار قم از کلنگ زنی 20 پروژه در ایام آغازین سال خبر داد و  افزود: تا اردیبهشت‌ماه هشت مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی کلنگ زنی می‌شود.

سقائیان نژاد با اشاره به ساماندهی دست‌فروشان از محدوده حرم مطهر و جمکران گفت: نیازمندی‌های بیش از 180 محله احصا شده و به‌صورت سالانه برنامه‌ریزی ویژه برای هر محل خواهیم داشت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com