کد خبر ۴۰۲۱۷ انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۱

تشرف 21 هزار زائر به بقاع متبرکه ناحیه 2 طی روزهای پنجم و ششم فروردین

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم گفت: طی روزهای پنجم و ششم فروردین ماه سال جاری بیش از 21 هزار نفر به زیارت بقاع متبرکه این ناحیه مشرف شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام عبدالحمید فاطمیان با اشاره به عملکرد اوقاف ناحیه دو شهرستان قم طی روزهای پنجم و ششم فروردین ماه سال جاری اظهار کرد: بر این اساس و طی دو روز یاد شده، 26660 نفر در نمازهای جماعت ظهر و عصر و 2815 نفر در نمازهای جماعت مغرب و عشاء بقاع متبرکه این ناحیه شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در مجموع طی دو روز پنجم و ششم فروردین ماه امسال 21 هزار و 450 نفر از مسافران نوروزی و شهروندان قمی به زیارت بقاع متبرکه ناحیه دو اوقاف قم مشرف شده‌اند.

 اسکان 1030 نفر در بقاع متبرکه

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم با بیان اینکه مراجعه به ایستگاه‌های صلواتی طی مدت یاد شده بیش از 10 هزار نفر بوده است گفت: همچنین طی این دو روز 1030 نفر از مسافران نوروزی در بقاع متبرکه دارای زائرسرا اسکان یافته‌اند.

وی ادامه داد: در طول روزهای پنجم و ششم فروردین ماه امسال، 3 هزار و 446 نفر از خیمه‌های معرفت بقاع متبرکه ناحیه دو بازدید کرده‌اند و میزان کمک‌های طرح مودت نیز 350 هزار ریال بوده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com