کد خبر ۴۰۲۲۸ انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۰
با طَي كردن ٢٨ هزار كيلومتر

153 بار اهدای خون توسط شهروند پیشوایی/اهدای خون بهترین کمک به همنوع است

یک شهروند پیشوایی با حضور در مرکز انتقال خون استان قم، برای یک صد و پنجاه و سومین بار خون خود را برای کمک به بیماران اهدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد امین جنیدی افزود: بنده متولد سال 1341 هستم و از 18 سالگی بدون وقفه خون اهدا می کنم ، وی با بیان این که سالی چهار بار برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه می کنم، اضافه کرد: از سال 1390 برای اهدای خون به ترتیب حروف الفبا به استان های مختلف سفر و برای این منظور حدود 28 هزار و 400 کیلومتر مسیر طی کرده ام.

وی خاطرنشان کرد: قم نخستین استانی است که برای رسیدن به آن، 135 کیلومتر راه را با دوچرخه رکاب زده ام.

جنیدی گفت: در هر استانی، از مدیران کل انتقال خون تقاضا می کنم تا جمله ای در مورد بنده و اقدامی که برای اهدای خون می کنم، بنویسند.

وی افزود: پس از اتمام سفر به 31 استان، نامه ای در اعتراض به اسلام ستیزی و ایران ستیزی به دبیرکل سازمان ملل خواهم نوشت و در آن نامه از جملات مدیران انتقال خون استفاده خواهم کرد.

وی با بیان این که به مسلمان و ایرانی بودنم افتخار می کنم، بیان کرد: اهدای خون بهترین راه کمک به هم نوع است و به همه هموطنان خود توصیه می کنم برای حفظ سلامتی و کمک به بیماران خون خود را اهدا کنند.در انتهای اهدای خون که بصورت جمعی صورت گرفت از کاروان اهدای خون مذکور تقدیر بعل آمد.

پیشوا از شهرهای استان تهران و در ۴۵ کیلومتری جنوب شرقی پایتخت واقع شده ‌است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com