کد خبر ۴۰۲۴۴ انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۳
توصيه جانشين پليس راه استان قم به رانندگان و مسافران نوروزي:

رانندگان از توقف در حاشيه راه ها پرهيز کنند

جانشين پليس راه استان از رانندگان خواست تا به هيچ عنوان در حاشيه راهها حتي به مدت کوتاه هم توقف نکنند که اين امر بسيار خطرناک بوده و احتمال وقوع حادثه زياد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ " مختار پناهي" ضمن تبريک سال جديد در مصاحبه را راديو قم، اظهار داشت: اميدواريم همشهريان و مسافران نوروزي سالي پربرکت داشته باشند و شاهد هيچ گونه حوادث تلخي در سطح محورها نباشيم.

 

وي افزود: در حال حاضر ترافيک در سطح محورهاي مواصلاتي استان قم بخصوص اتوبان " قم-تهران" ، " اتوبان قم-کاشان" ، محور" قم به سلفچگان" نيمه سنگين است و ساير محورهاي مواصلاتي از ترافيک روان و عادي برخوردار است.

 

سرهنگ پناهي ادامه داد: در طرح نوروزي که کارکنان پليس راه استان مستقر هستند، در محورهاي اتوبان قم –تهران و قم –کاشان و محور قم – سلفچگان که بيشترين سهم تردد مسافران نوروزي را به خود اختصاص داده است، خوشبختانه حادثه مهمي رخ نداده است.

 

جانشين پليس راه استان به رانندگان توصيه کرد: با توجه به اينکه در ايام نوروزي نسبت به ساير ايام سال، ترافيک و حجم تردد بيشتري در سطح محورها وجود دارد بنابراين مي طلبد تا رانندگان عزيز دقت بيشتري در رانندگي داشته باشند.

 

وي افزود: يکي از عوامل مهم در تصادفات رانندگي حواس پرتي و عدم توجه به جلو است بنابراين رانندگان گرامي در حين رانندگي به اين دو امر مهم توجه ويژه اي داشته باشند.

 

جانشين پليس راه استان ادامه داد: بعضي از رانندگان در حاشيه راه توقف مي کنند که اين بسيار خطرناک است و احتمال وقوع حادثه زياد است، بنابراين از رانندگان تقاضا داريم در هنگام توقف در سطح محورها بايستي خارج از حاشيه راه باشند.

 

سرهنگ پناهي بيان داشت: در طول محورهاي مواصلاتي استان، پارکينگ هاي مناسبي وجود دارد اگر احياناً پارکينگ نبود، حتماً رانندگان خودروي خود را خارج از حاشيه راه متوقف کنند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com