کد خبر ۴۰۲۴۵ انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۶
جانشين فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد:

دستگيری سارق حرفه ای کش رو زن با 11 فقره سرقت در قم

سرهنگ حمید رضا اسدی جانشين فرماندهی انتظامی استان قم از دستگيري سارق حرفه اي کش رو زن با 11 فقره سرقت در استان خبر داد و اظهار داشت:در تحقيقات پليسي صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه اي بوده که پس از ارائه دلايل و مدارک ، نامبرده نهايتاً به 11 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ " حميد رضا اسدي" در تشريح اين خبر اظهار داشت: درپي وقوع چندين فقره سرقت گوشي تلفن  همراه از مغازه هاي سطح استان که با سوء استفاده از شلوغي محل در ايام تعطيلات نوروزي صورت مي گرفت،موجب شد تا موضوع با حساسيت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم قرار گيرد.

وي افزود: با بررسي تصاوير دوربين هاي مداربسته و استخراج تصاوير سارق مشخص شد که تمامي سرقت هاي اخير توسط يک نفر ناشناس انجام و به علت عدم استفاده از گوشي هاي مسروقه و سيم کارت موجود در آن ، اقدامات گسترده پليسي نيز در اين زمينه آغاز شد.

سرهنگ اسدي ادامه داد: در نهايت احدي از مالباختگان، سارق را که در ابتدا با ارائه کارت ملي جعلي خود را معرفي کرده را به طور اتفاقي در حين تردد شناسايي و طي تماس تلفني با پليس 110 ماموران سارق موصوف را دستگير و وي را جهت انجام تحقيقات تخصصي تر تحويل کارآگاهان پليس آگاهي استان دادند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان اضافه کرد: در تحقيقات پليسي صورت گرفته  مشخص شد متهم از سارقان حرفه اي بوده که پس از ارائه دلايل و مدارک و چند مرحله بازجويي موجب شد تا نامبرده نهايتاً به 11 فقره سرقت به شيوه کش رو  زن اعتراف کند.

سرهنگ اسدي بيان داشت: در بررسي هاي بعمل آمده مشخص شد سارق در ابتدا سيم کارت و کارت حافظه  گوشي مسروقه  را خارج و آن را پس از چند ماه به فروش مي رسانده است که در ادامه ماموران، خريدار تمامي گوشي هاي مسروقه که از  خريداران سابقه دار نيز بوده را شناسايي و دستگير کردند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان در پايان خاطرنشان کرد: ماموران در بازررسي از منزل سارق، تعداد هشت دستگاه از گوشي هاي مسروقه را کشف و تحويل مالباختگان دادند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com