کد خبر ۴۰۲۵۷ انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۳
استاندار قم:

عملکرد اوقاف قم نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت دارد

سید مهدی صادقی در حاشیه بازدید از خیمه‌های معرفت و زائرسراهای در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی اظهار کرد: هر چه در راستای کسب رضایت بیشتر زائران و مسافران تلاش کنیم، خدمت به شهر کریمه اهل بیت(س) بوده و اجر معنوی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، سید مهدی صادقی در حاشیه بازدید از خیمه‌های معرفت و زائرسراهای در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی اظهار کرد: هر چقدر به زیرساخت‌های فرهنگی و عمرانی موجود در بقاع متبرکه توجه کنیم، بهره‌برداری بیشتری هم در ابعاد گوناگون از این ظرفیت‌های مهم دینی و فرهنگی خواهیم داشت.

وی افزود: اوقاف و امور خیریه قم نسبت به سال گذشته، تلاش بیشتری برای تدارک میزبانی شایسته از زائران نوروزی داشته و زائرسراهای موجود را تجهیز کرده است.

استاندار قم با بیان اینکه مجموعه خدمات نوروزی اوقاف قم به ویژه در حوزه اسکان، به سمت رضایتمندی بیشتر زائران پیش می‌رود گفت: اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و بقاع متبرکه، به ویژه در مدخل‌های ورودی شهر در خدمت مسافران قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: هنوز کارهای دیگری باقی مانده که لازم است اداره کل اوقاف با هم افزایی بیشتر به آنها بپردازد و استانداری هم کمک‌های لازم برای برداشتن موانع موجود را خواهد داشت.

صادقی با بیان اینکه در مجموع شاهد اقدامات خوب اداره کل اوقاف قم در نوروز امسال هستیم خاطرنشان کرد: آنچه در این بین اهمیت دارد اینکه برای استقرار زائران و مهمانان شهر قم در ایام نوروز، مکان مناسبی را تدارک ببینیم و زائرسراها به نحوی باشند که بستر مناسب برای بهره‌مندی معنوی آنها از شهر قم را فراهم کند.

استاندار قم تاکید کرد: هر چه در راستای کسب رضایت بیشتر زائران و مسافران تلاش کنیم، خدمت به شهر کریمه اهل بیت(س) بوده و اجر معنوی خواهد داشت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com