کد خبر ۴۰۲۶۱ انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۴
یکی از مراجع معظم تقلید خواستار شد:

اقدام عاجل مديران استان براي تكميل پل پرديسان

آيت الله سبحاني از مراجع عظام تقليد با تاكيد بر اينكه پروژه‌هاي عمراني بايد طبق زمان‌بندي انجام شود گفت: شهرداري پيگيري كند تا مديران استان اقدامي عاجل در پروژه پل ورودي پرديسان انجام دهند و هرچه سريع‌تر اين پروژه تكميل شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آيت‌الله العظمي جعفر سبحاني در ديدار با شهردار و مديران شهري قم كه در موسسه امام صادق برگزار شد، با اشاره به آيه‌اي از قرآن كريم اظهار كرد: قرآن كريم مي‌فرمايد كساني كه مؤمن هستند و كار نيك انجام مي‌دهند محبت آن‌ها را در دل مردم ايجاد مي‌كنيم.

وي گفت: آثاري كه صفويه در ايران به جاي گذاشته‌اند يك نوع محبتي در دل مردم دارد به نوعي گردشگران هم به آن‌ها توجه ويژه دارند و اين نشان از خدمات آن‌ها دارد.

اين مرجع تقليد با اشاره به خدمات شهرداري قم اظهار كرد: محبت مردم به شما و نظام اسلامي نتيجه اين خدمات بوده است.

وي با بيان اينكه قبل از انقلاب شهر قم مظلوم‌ترين شهرهاي كشور بوده است افزود: در دوران انقلاب اسلامي قم و تمام شهرهاي ديگر مورد توجه واقع شده است.

آيت‌الله سبحاني با تاكيد بر اينكه پروژه‌هاي عمراني بايد طبق زمان‌بندي انجام شود تصريح كرد: شهرداري پيگيري كند تا مديران استان اقدامي عاجل در پروژه پل ورودي پرديسان انجام دهند و هرچه سريع‌تر اين پروژه تكميل شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com