کد خبر ۴۰۲۶۵ انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۰

توصيه هاي پليسي پيرامون پيشگيري از جيب بري و سرقت در اماکن شلوغ

اداره آموزش همگاني معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان توصيه هايي را پيرامون پيشگيري از جيب بري و سرقت در اماکن شلوغ بخصوص اين ايام به همشهريان و مسافران نوروزي ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس قم، اداره آموزش همگاني معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم ضمن تبريک سال جديد، توجه همشهريان و مسافران نوروزي را به دليل اينکه ايام نوروزي از شلوغي و حجم ترددها برخوردار است و مواظبت بيشتري را در حفظ اموال مي طلبد، به توصيه هايي پليسي ذيل جلب کرد.

در مکان هاي شلوغ مانند وسايل نقليه عمومي، مراکز خريد ، زيارتگاه ها و مکان هاي تفريحي مراقب وجوه نقد، موبايل و ساير اموال با ارزش داخل جيب يا کيف خود باشيد.

حتي الامکان براي خريد، سعي کنيد از کارت هاي عابر بانک استفاده نماييد و تا حد امکان پول نقد خود را در قسمتي از کيف يا درون جيبي قرار دهيد که سارقان نتوانند به راحتي به آن دسترسي پيدا کنند.

مراقب افراد ناشناسي که به بهانه هاي مختلف قصد نزديک شدن و سرگرم کردن شما را دارند، باشيد و در صورتي که پول زياد از بانک دريافت کرديد، در هنگام خروج مواظب اطراف و تعقيب افراد ناشناس باشيد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com