کد خبر ۴۰۳۰۹ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۸
رئیس هیأت‌‌‌ تکواندو استان قم خبر داد

اعزام تکواندوکاران قم به رقابت‌های آزاد نونهالان ایران

رئیس هیأت‌‌‌ تکواندو استان قم گفت: استعدادها و نخبه‌های این رشته به نمایندگی از قم در مسابقات آزاد قهرمانی نونهالان ایران به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقات آزاد قهرمانی رده سنی نونهالان تکواندو کشور جنبه انتخابی تیم ملی را نیز دارد و با توجه به این اهمیت و حساسیت بهترین‌های این رده را برای اعزام انتخاب کرده‌ایم و به کسب نتایج خوب امیدواریم.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات آزاد قهرمانی تکواندو نونهالان ایران ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1381 تا دهم دی‌ماه سال 1384 برگزار می‌شود و تکواندوکاران دارای رده‌ کمربندی پوم یک به بالا مجاز به حضور در این رقابت‌ها هستند و قطعا نمایندگان قم نیز در اوج آمادگی به میدان می‌روند.

رئیس هیأت‌‌‌ تکواندو استان قم افزود: مهلت ثبت‌نام برای حضور در مسابقات بخش دختران این دوره از روز پانزدهم فروردین‌ماه آغاز می‌شود و تا روز بیست و پنجم همین ماه نیز ادامه دارد، در حالی که رقابت‌ها در اوزان منهای 29، 33، 37، 41، 44، 47، 51، 55، 59 و به اضافه 59 کیلوگرم به انجام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های بخش پسران تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان ایران نیز شرایط سنی مشابه دختران دارد و در اوزانی متفاوت برگزار می‌شود، ضمن اینکه رقابت‌ شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات روزهای چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه به انجام خواهد رسید.

جمشیدی عنوان کرد: رقابت‌های بخش پسران تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان ایران نیز در اوزان منهای 33، 37، 41، 45، 49، 53، 57، 61، 65 و به اضافه 65 کیلوگرم برنامه‌ریزی شده است و خانه تکواندو تهران نیز میزبانی این رقابت‌ها را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به شرایط تکواندوکاران برای حضور در این دوره از مسابقات بیان کرد: دارا بودن حداقل کمربند پوم یک کوکی‌وان، کارت گلوبال معتبر سال 2017 و پاسپورت با اعتبار 6 ماه از جمله شرایط مهم است، ضمن اینکه وزن‌کشی مسابقات یک روز زودتر انجام می‌شود و امیدوارم که در هر دو بخش دختران و پسران بتوانیم برای مسابقات برون‌مرزی سهمیه بگیریم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com