کد خبر ۴۰۳۱۱ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۲
با پایان رقابت در هوای بارانی

رتبه‌بندی برترین‌های گلف قم مشخص شد

نخستین رقابت رسمی گلف قم در سال 1396 برای تعیین رتبه ورزشکاران این رشته و در هوایی بارانی با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،برگزاری مسابقات گلف مردان قم با هدف رتبه‌بندی بازیکنان فعال این رشته برای نخستین‌بار در هوای نیمه‌بارانی به میزبانی زمین‌های گلف بوستان تفریحی ورزشی غدیر قم انجام گرفت و در حالی که باران وقفه‌ای کوتاه مدت نیز در رقابت شرکت کنندگان ایجاد کرد اما برترین‌ها مشخص شدند.

در پایان این پیکارها حمید منصوری با اسکور 85 بالاتر از دیگر رقبای حاضر در این مسابقات موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد، در حالی که جدی‌ترین تعقیب کننده وی یعنی محسن جباری با همین عملکرد در جایگاه دوم ایستاد و نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه مجید کربلایی با اسکور 89 وبا هندی‌کپ 12 به مقام سوم دست یافت.

این در حالی است که منصوری و جباری پس از تساوی در اسکور با انجام بازی پلی‌آف برای کسب مقام قهرمانی رقابت کردند که پس از تساوی در زمین اول با اسکور پنج، حمید منصوری با اسکور پنج در برابر اسکور هفت محسن جباری موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

همچنین دو تن از چهره‌های شاخص گلف قم یعنی علی منفرد و علی ملک‌لی نیز در  این پیکارها به عنوان مارشال حضور پیدا کردند و در پایان با حضور مسوولان هیأت‌‌‌ گلف استان قم از برترین‌های نخستین رقابت‌ استانی سال 1396 گلف قم با تقدیم هدایایی قدردانی به عمل آمد.

پس از پایان این دوره از مسابقات، برای نخستین‌بار در کشور، بازیکنان با دریافت امتیاز بر اساس اسکور، دارای رنکینگ شده و رتبه‌بندی شدند، ضمن اینکه با توجه به توافقات انجام شده، از این به بعد رتبه‌بندی با توجه به مسابقات برگزار شده گلف درون استانی و کشوری اعلام می‌شود.

در رنکینگ جدید گلف قم، حمید منصوری با اسکور 85 و با امتیاز 100 در رنکینگ رتبه نخست را به خود اختصاص داد، محسن جباری با اسکور 85 و با امتیاز 50 در رنکینگ دوم شد و مجید کربلایی با اسکور 89، هندی‌کپ 12 و امتیاز 25 در رتبه سوم رنکینگ قرار گرفت.

همچنین منصور منصوری با اسکور 92، هندی‌کپ 9 و امتیاز 20 در رنکینگ چهارم ایستاد، محمدحسین عالی‌پناه در رده پنجم، سیدمحمد علویون در مکان ششم، محمدفرزاد امیدنیا در رده هفتم، سیدحسام هاشمی در رده هشتم و محمدحسین دلاوری در جایگاه نهم این رنکینگ قرار گرفتند.

ممنبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com