کد خبر ۴۰۳۱۴ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۹
مربی تیم فوتبال پیام قم خبر داد

مشکلات مالی و احتمال کناره‌گیری پیام قم از لیگ فوتبال کشور

مربی تیم فوتبال نونهالان باشگاه پیام قم گفت: مشکلات مالی بزرگترین تهدید کننده تیم ما در آستانه دیدارهای مرحله نهایی لیگ فوتبال نونهالان کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مهدی امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم فوتبال پیام نماینده استان قم قم در مسابقات فصل 96 – 1395 لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور است که توانسته دیدارهای مرحله مقدماتی را با کسب نتایج بسیار خوب در مقابل حریفان خود پشت‌سر بگذارد.

وی ادامه داد: این فصل از بازی‌های لیگ منطقه‌ای فوتبال رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور با حضور استعدادها و نخبه‌های فوتبال از استان‌های سراسر کشور و در مناطق مختلف به انجام می‌رسد و با برگزاری بازی‌های مقدماتی، اکنون موعد برگزاری دیدارهای مرحله نهایی رسیده است.

مربی تیم فوتبال نونهالان پیام قم خاطرنشان کرد: با درخشش بسیار خوبی که بازیکنان مستعد تیم پیام در بازی‌های مقدماتی داشتند، خوشبختانه از مرحله نخست مقتدرانه به دور دوم راه پیدا کردیم اما اکنون مشکلات مالی بزرگترین تهدید کننده تیم ما در آستانه دیدارهای مرحله جدید است.

وی با اشاره به احتمال کناره‌گیری تیم فوتسال پیام قم از این مسابقات، تصریح کرد: پس از پایان مسابقات مرحله مقدماتی که به میزبانی شهرستان بردسکن خراسان‌رضوی به انجام رسید با سه میلیون تومان بدهی به قم بازگشتیم و از همه بدتر این است که تیم پیام در حال حاضر توپ و زمین برای تمرین هم ندارد.

امانی با بیان اینکه هیات فوتبال استان قم تنها پنج جلسه زمین تمرین به صورت نیم‌بها به تیم ما داده است، تصریح کرد: مسوولان یک دهم آن چیزی که انتظار داریم به ما کمک می‌کنند، در حالی که هزینه لباس و گرمکن ما سه میلیون تومان شده و اسپانسر ما تنها ۸۰۰ هزار تومان به ما داده است.

وی خاطرنشان کرد: کمتر از سه هفته دیگر طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال باید وارد مرحله دوم مسابقات شویم ولی اگر با این شرایط پیش برویم تا پایان مرحله دوم بدهی ما به ۱۰ میلیون تومان می‌رسد و نمی توانیم زیر بار این بدهی برویم، بنابراین اگر شرایط تغییر نکند از حضور در این مرحله انصراف می‌دهیم.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com