کد خبر ۴۰۳۱۸ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۳
در هفته بيست و ششم ليگ برتر

هافبك صباي قم اجازه بازي ندارد

هافبك صباي قم به دليل محروميت انضباطي براي دومين هفته متوالي اجازه همراهي تيمش در نيم‌فصل دوم مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور را ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،در حالی که دیدارهای هفته یازدهم از نیم‌فصل دوم مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از عصر روز چهارشنبه شانزدهم فروردین ماه آغاز می‌شود اما صبای قم در روز سوم دیدارهای این هفته در قم میزبان تراکتورسازی تبریز است.

صبای قم و تراکتورسازی تبریز در دو جایگاه دور از هم، به ترتیب رتبه‌های چهاردهم و سوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ شانزدهم را در اختیار دارند، به طوری که صبا با کسب 22 امتیاز دو رتبه از انتهای جدول بالاتر است و تراکتورسازی تبریز با 47 امتیاز دو رتبه از تیم صدرنشین پائین‌تر ایستاده است.

به همین دلیل حساسیت بازی‌ صبای قم و تراکتورسازی تبریز بسیار بالا است، زیرا از یک سو تبریزی‌ها برای برای باز پس گرفتن رتبه خود در مکان دوم جدول رده‌بندی از تیم استقلال تهران تلاش می‌کنند و از سوی دیگر صبایی‌ها به دنبال فاصله گرفتن با تیم‌های سیاه‌جامگان خراسان و ماشین‌سازی تبریز هستند.

صبای قم این هفته دیداری فوق‌العاده حساس را در ورزشگاه یادگار امام قم برابر تیم تراکتورسازی تبریز برگزار می‌کند اما به دلیل محرومیت ناشی از رای انضباطی نمی‌تواند از هافبک سابق تیم ملی و بازیکن تاثیرگذار خود یعنی ابوالقاسم دهنوی برای دومین هفته متوالی استفاده کند.

دهنوی در هفته نهم از دیدارهای دور برگشت لیگ شانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور که صبای قم میهمان تیم گسترش‌فولاد تبریز بود و با تساوی بدون گل میزبان خود را متوقف کرد، از سوی داور مسابقه اخراج شد و به دلیل اینکه با پا زیر کارت زرد داور مسابقه کوبید، با محرومیت انضباطی یک جلسه‌ای نیز روبه‌رو شد.

این بازیکن با تجربه نخستین جلسه محرومیت خود که ناشی از دریافت کارت قرمز بود را در هفته بیست و پنجم و دیدار خارج از خانه صبا مقابل پدیده خراسان پشت‌سر گذاشت و اکنون باید یک جلسه انضباطی خود را نیز در دیدار حساس خانگی این هفته مقابل تراکتورسازی تبریز سپری کند، مسابقه‌ای که از ساعت 19 روز جمعه 18 فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com