کد خبر ۴۰۳۵۴ انتشار : ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹
نايب‌رئيس هیأت‌‌‌ تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

احمدي تنها نماينده قم در تنيس روي‌ميز آزاد دختران ايران

نايب‌رئيس هیأت‌‌‌ تنيس روي‌ميز استان قم از رقابت دختر پينگ‌پنگ باز قم براي كسب عناوين برتر مسابقات آزاد قهرماني دختران نوجوان ايران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،آزاده مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: رقابت‌های آزاد قهرمانی تنیس روی‌میز دختران نوجوان ایران نخستین مسابقه رسمی این رشته در سال 1396 در بخش بانوان به شمار می‌رود که از سوی فدراسیون پینگ‌پنگ برای برگزاری در نیمه دوم فروردین ماه برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: قرعه‌کشی مسابقات تنیس روی‌میز آزاد نوجوانان دختر کشور در حالی برگزار شد که ساره احمدی به عنوان تنها نماینده قم در گروه دهم مرحله مقدماتی باید با فاطمه زرگر از خوزستان و مبینا سبحانی‌خواه از بوشهر به شکل دوره‌ای رقابت کند تا مجوز صعود به مرحله بعد را به دست بیاورد.

نایب‌رئیس هیأت‌‌‌ تنیس روی‌میز استان قم با بیان اینکه مسابقات از شانزدهم تا هجدهم فروردین ماه در اهواز برگزار می‌شود، اضافه کرد: پینگ‌پنگ بازان حاضر در این مسابقات ابتدا در 27 گروه سه و چهار نفره، دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند تا از هر گروه دو نفر راهی مرحله بعد شود.

وی با بیان اینکه احمدی یکی از ملی‌پوشان تنیس روی‌میز قم به شمار می‌رود، اضافه کرد: در سال قبل احمدی به عنوان یکی از استعدادها و نخبه‌های بخش بانوان هیأت‌‌‌ پینگ‌پنگ استان قم به اردوی آماده‌سازی و استعدادیابی تیم ملی دختران نونهال ایران دعوت شد.

مهدوی اضافه کرد: در واقع نخستین حضور احمدی در اردوی تیم ملی به بهانه تشکیل اردوی تمرینی برترین دختران نونهال پینگ پنگ کشور با هدف ارتقاء سطح فنی بازیکنان زیر 12 سال تنیس روی‌میز بود و این اردو به میزبانی آکادمی فدراسیون تنیس روی‌میز برگزار شد.

وی یاد آور شد: در این اردو تعداد 16 بازیکن شاخص از استان‌های مرکزی، خوزستان، آذربایجان غربی، مازندران، فارس، اصفهان، تهران، البرز، قم، خراسان‌رضوی و کردستان به مدت هشت روز زیر نظر مربیان تیم ملی تمرین کردند و احمدی تنها نماینده قم در این اردو بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com