کد خبر ۴۰۳۸۴ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۱
حاشیه‌های دیدار صبای قم و تراکتور

خشم هواداران تراکتور/چند تماشاگرنما بازداشت شدند

دیدار عصر امروز تیم‌های صبای قم و تراکتور سازی تبریز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،تیم فوتبال صبای قم که نیازی مبرم به کسب سه امتیاز دیدار با تراکتور سازی تبریز داشت، توانست نتیجه ای دور از انتظار را کسب کند و با سه گل مهمان خود را بدرقه کند.

در این دیدار که با استقبال گسترده تماشاگران روبه رو شد، هواداران صبا و تراکتور بخش زیادی از سکوهای ورزشگاه یادگار امام را پرکردند و به تشویق تیم‌های خود پرداختند.

البته در نیمه دوم و زمانی که تراکتور گل نخست را پذیرفت، هوادارن این تیم شروع به فحاشی کردن به داور مسابقه کردند و این اعتراضات به شکستن صندلی‌های ورزشگاه یادگار امام نیز کشید.

هواداران تراکتور فروزان دروازه بان صبا که مصدوم شده بود را نیز بی نصیب نگذاشتند و هنگامی که او منتظر تعویض بود، مورد فحاشی قرار دادند.

با توجه به بالاگرفتن میزان اعتراضات نسبت به داوری و همچنین وارد کردن خسارت زیاد به سکوهای ورزشگاه یادگار امام، نیروهای یگان ویژه وارد عمل شده و چند تماشاگرنما را دستگیر کردند.

از دیگر اتفاقات مهم این بازی اعتراضات جاسم کرار به داور مسابقه بود و اعتراض این بازیکن در پی اعلام پنالتی در دقیقه پایانی دیدار به سود صبا بسیار بالاگرفت و داور مسابقه وی را با کارت زرد دوم جریمه و از زمین مسابقه اخراج کرد و کرار که به اعتراضات خود ادامه می داد، توسط کادر فنی تراکتور به بیرون زمین مسابقه هدایت شد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com