کد خبر ۴۰۳۹۰ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۷
رئیس هیأت‌‌‌ کاراته استان قم خبر داد

برگزاری پیکارهای انتخابی 3 رده سنی تیم‌های ملی کاراته در قم

رئیس هیأت‌‌‌ کاراته استان قم گفت: در هفته پایانی فروردین ماه با تصمیم فدراسیون کاراته میزبان رقابت‌های انتخابی سه رده سنی تیم‌های ملی کاراته خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،علیرضا برخوردار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: همانگونه که علاقمندان به کاراته در جریان هستند امسال به واسطه در پیش بودن چند رقابت مهم برون‌مرزی، سالی پرکار برای کاراته کشورمان و هیات‌های استانی به شمار می‌رود و قم نیز در چند رده سنی شانس حضور کاراته‌کاهای خود در تیم‌های ملی را دارد.

وی ادامه داد: نخستین میدانی که قرار است کاراته‌کاهای کشورمان در آن به میدان بروند، پیکارهای کاراته بازی‌های 2017 همبستگی کشورهای اسلامی است و بر همین اساس انتخابی تیم ملی بزرگسالان پیش از آغاز سال جدید برگزار شد و نفرات اعزامی به این بازی‌ها مشخص شدند.

رئیس هیأت‌‌‌ کاراته استان قم بیان کرد: دومین میدان مهم در انتظار کاراته‌کاهای رده سنی بزرگسالان ایران، رقابت‌های قهرمانی 2017 آسیا است که ایران برای نشان دادن اقتدار کاراته خود قصد حضور در آن را دارد، بر همین اساس اردوی تیم ملی با حضور چهره‌های شاخص این رشته برنامه‌ریزی شده است.

وی یاد آور شد: از سوی دیگر کاراته‌کاهای سه رده سنی پایه اعم از نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال نیز باید در مسابقات 2017 قهرمانی قاره کهن به میدان بروند، به همین دلیل انتخابی‌های تیم ملی در این سه رده از هجدهم فروردین ماه آغاز می‌شود و قم نیز میزبان این مسابقات خواهد بود.

برخوردار خاطرنشان کرد: میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان پسر کشور و انتخابی تیم ملی در این سه رده سنی به قم سپرده شده است و با توجه به اقداماتی که برای فراهم کردن شرایط میزبانی داشته‌ایم، ان‌شاءالله روزهای 23 تا 25 فروردین این پیکارها در قم به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی تیم ملی امید پسران ایران روز هجدهم فروردین برگزار می‌شود، تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی کاراته بعد از برگزاری این پیکارها به میزبانی شهرستان مریوان، دومین انتخابی تیم ملی امید را نیز برای روز بیست و سوم فروردین به میزبانی قم برنامه‌ریزی کرده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com