کد خبر ۴۰۳۹۶ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۶
مدير ورزشگاه يادگار امام قم (ره) خبر داد

تخريب 500 صندلي ورزشگاه قم توسط هواداران تراكتور

مدير ورزشگاه يادگار امام قم (ره) از تخريب 500 صندلي و تعدادي شيرآلات اين ورزشگاه توسط طرفداران تيم تراكتورسازي تبريز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،توحید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ابتدا باید راجع به خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها راجع به نفوذ تماشاگران به اتوبوس تیم تراکتورسازی و خراب شدن آن بگویم که این موضوع اصلا صحت ندارد و این مشکل بر گردن راننده اتوبوس تیم حریف است.

وی تصریح کرد: محل استقرار اتوبوس‌های هر دو تیم جایی است که هیچ تماشاگری به آن دسترسی ندارد، مگر می‌شود بدون تخریب موانع و شیشه‌های اتوبوس امکان راه‌یابی به اتوبوس تیم تراکتورسازی وجود داشته باشد، مقصر اصلی راننده تراکتوری‌ها است که اتوبوس وی مشکل داشته و متاسفانه به گردن تماشاگران انداخته است، در حالی که به صراحت می‌گویم هیچ تماشاگری از صبا و تراکتورسازی در اطراف اتوبوس تراکتوری‌ها وجود نداشته است.

مدیر ورزشگاه یادگار امام قم (ره) راجع به میزان خسارت وارد شده توسط تماشاگران تیم تراکتورسازی به این ورزشگاه اشاره و بیان کرد: متاسفانه تعداد 500 صندلی جایگاه تماشاگران توسط هواداران تیم تراکتور شکسته و تخریب شده، ضمن اینکه تعدادی از شیرآلات سرویس‌های بهداشتی نیز از بین رفته است.

وی راجع به عوامل این اتفاقات، تاکید کرد: زمانی که سعید آقایی بازیکن تیم تراکتورسازی از زمین بازی اخراج شد، متاسفانه این بازیکن صندلی نیروهای امدادی کنار زمین را شکست و این کار وی تماشاگران و طرفداران تیم تراکتور را نیز برای شکست صندلی‌های جایگاه تحریک کرد که امیدوارم برخورد جدی با این بازیکن و خاطیان شود.

محمدی در پایان از هواداران و تماشاگران طرفدار تیم صبای قم تقدیر و اظهار کرد: انصافا تماشاگران صبای قم در این دیدار نمونه بودند و علاوه بر اینکه با حضور گرم خود در ورزشگاه حال و هوای خاصی به این بازی دادند، به خوبی به حمایت همه جانبه از تیم صبا پرداختند، امیدوارم این حمایت و حضور آنها در بازی‌های آینده نیز ادامه داشته باشد تا شاهد موفقیت صبا در دو بازی‌ خانگی بعدی لیگ شانزدهم نیز باشیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com