کد خبر ۴۰۴۳۶ انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۷
حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی:

دشمن اعتقادات جوانان را در فضای مجازی هدف گرفته است

مدیر شبکه جهانی ولایت گفت: : امروز دشمن اعتقادات جوانان را در فضای مجازی هدف گرفته و این فضا به گفته رهبر معظم انقلاب به قتلگاه جوانان تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی قزوینی در مراسم جشن سالروز ولادت امام علی(ع) که در شبستان امام خمینی(ره) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به جایگاه امام علی(ع) در نزد رسول اکرم(ص) اظهار کرد: پیامبر(ص) خطاب به امام علی(ع) فرمود که اگر نمی‌ترسیدم که مردم درباره تو غلو کنند، سخنی می‌گفتم که مرد خاک پای تو را به عنوان تبرک بردارند.

وی ادامه داد: جامعه صدر اسلام و حتی جامعه کنونی توان درک مقام امام علی(ع) را ندارد، این امام معصوم فرمود درباره فضایل ما اهل‌بیت(ع) سخن بگویید، ولی عقل بشری به درک عمق مقام ما نمی‌رسد، بزرگان اهل سنت از قول صحابی بزرگ رسول اکرم(ص) گفتند که امام علی(ع) افضل خلایق است و کسی که این مساله را انکار کند، کافر است.

مدیر شبکه جهانی ولایت افزود: در روایات آمده است که اگر کسی خداوند را به اندازه عمر حضرت نوح عبادت کند، اما ولایت امام علی(ع) را نداشته باشد، قطعا بوی بهشت به مشام او نمی‌رسد، ما شیعیان باید به داشتن ولایت امام علی(ع) افتخار کنیم، امام صادق(ع) فرمود که اگر کسی محبت ما اهل‌بیت(ع) را دارد، باید از والدینش تشکر کند.

حسینی قزوینی با اشاره به جایگاه علمی امام علی(ع) اظهار کرد: این امام معصوم در زمان حیات خود خطاب به مردم فرمود که در مورد هر چیزی که می‌خواهید، پیش از آنکه مرا از دست بدهید، از من سوال کنید، هیچ کدام از صحابی رسول اکرم(ص) به جز امام علی(ع) جرات نکردند که این سخن را بگویند.

وی ادامه داد: پس از امام علی(ع) هم کسانی که خواستند به تقلید از این امام معصوم از مردم بخواهند که تمام سوالات شان را از آن‌ها بپرسند، رسوایی به بار آوردند، این عبارت که قبل از اینکه من را از دست بدهید، از من سوالات تان را بپرسید، در طول تاریخ تنها به نام امام علی(ع) ثبت شده است.

مدیر شبکه جهانی ولایت افزود: امروز دشمن اعتقادات جوانان را در فضای مجازی هدف گرفته و این فضا به گفته رهبر معظم انقلاب به قتلگاه جوانان تبدیل شده است، دشمن در فضای در مورد امام علی(ع) شبهه پراکنی می‌کند، این در حالی است که به جز این امام معصوم هیچ کس دیگری توفیق متولد شدن در خانه کعبه را پیدا نکرد.

حسینی قزوینی با اشاره شبهه پراکنی وهابیت در مورد امام علی(ع) اظهار کرد: وهابی‌ها می‌گویند که این امام معصوم در خانه کعبه متولد نشده، این در حالی است که تولد امام علی(ع) در خانه کعبه به وفور در کتاب‌های شیعه و سنی ذکر شده و روایت‌ها در این خصوص متواتر است، این تیمیه گفته است که اگر کسی روایت متواتر را انکار کند، کافر است.  

وی ادامه داد: حتی عالمان وهابی هم روایت‌های مربوط به ولادت امام علی(ع) در خانه کعبه را ذکر کردند و قصه ولادت این امام معصوم در خانه کعبه در میان شیعه و سنی مشهور و غیرقابل انکار است، خانه کعبه به دست امام علی(ع) از بت‌ها پاکسازی شد.

مدیر شبکه جهانی ولایت در پایان خاطرنشان کرد: هیچ شبهه ای وجود ندارد که وهابیت آن را مطرح کند، اما شیعیان برای آن شبهه جواب کوبنده ای نداشته باشند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com