کد خبر ۴۰۴۵۴ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹
رئیس هیأت‌‌‌ هاکی استان قم خبر داد

اعزام هاکی‌بازان قم به جام ملت‌های 2017 آسیا

رئیس هیأت‌‌‌ هاکی استان قم گفت: دو تن از هاکی‌بازان قم در آستانه همراهی تیم کشورمان در مسابقات قهرمانی جام ملت‌های آسیا قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،جعفر جعفری‌مجد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: از نیمه سال 1395 با اعتماد اعضای مجمع هیأت‌‌‌ هاکی استان قم در مجمع انتخابات، مسوولیت ریاست این هیأت‌‌‌ ورزشی را بر عهده گرفته‌ام و امیدوارم در مسیر توسعه همگانی و قهرمانی این رشته گام‌های محکمی برداریم.

وی ادامه داد: برنامه‌ام برای چهار سال فعالیت در این هیأت‌‌‌ ورزشی، دست‌یابی به موفقیت در عرصه‌های مختلف است، هر چند باید موانع و مشکلات زیادی همچون کمبود منابع مالی و امکانات را از پیش‌رو برداریم و قم را در هاکی به عنوان یکی از استان‌های موفق کشور معرفی کنیم.

رئیس هیأت‌‌‌ هاکی استان قم بیان کرد: البته در گذشته فعالیت‌های خوبی از سوی روسای سابق هیأت‌‌‌ و فعالین این هیأت‌‌‌ صورت گرفته اما کار ما در آینده بسیار سخت است چون باید بسیاری از کارهای انجام نشده را پیگیری کرده و موانع زیادی را کنار بزنیم تا به اهداف خود دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: هاکی قم واقعا ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی دارد، یکی از خوبی‌های این هیأت‌‌‌ ورزشی فعالیت نیروهای جوان و مستعد در بخش‌های مختلف اعم از مربیگری و داوری هاکی است و بازیکنان خوش‌آتیه و نخبه‌ای نیز در این رشته فعالیت می‌کنند.

جعفری‌مجد تصریح کرد: برگزاری دوره‌های استعدادیابی به منظور شناسایی نخبه‌های این رشته از جمله برنامه‌های ما برای سال جدید است تا روند رشد این رشته ادامه یابد و بتوانیم حضوری موفق در مسابقات رده‌های سنی مختلف هاکی قهرمانی کشور و لیگ این رشته داشته باشیم.

وی تاکید کرد: هاکی قم آنقدر مستعد و پرتوان است که هم اکنون در اردوی تیم ملی هاکی اعزامی ایران به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دارای ملی‌پوش است، در حالی که مرحله پنجم اردوی تیم ملی هاکی مردان با حضور حسن سلیمی و جواد بختیاری از قم برگزار شد تا این تیم چهارم تا هشتم اردیبهشت ماه با سفر به کشور قطر در رقابت‌های هاکی جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ با حضور 10 تیم به میدان برود.

 

برچسب ها : خبرقم هاکی
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com