کد خبر ۴۰۴۶۳ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۹
مربي تيم هیأت‌‌‌ تكواندو استان قم خبر داد

اعزام تكواندوكار ملي‌پوش قم به رقابت‌هاي بين‌المللي قزاقستان

مربي تيم هیأت‌‌‌ تكواندو استان قم از اعزام تكواندوكار ملي‌پوش قم به رقابت‌هاي تورنمنت بين‌المللي اين رشته در كشور قزاقستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،روح‌الله رضاپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تنها ملی‌پوش قم در اردوی تیم ملی تکواندو رده سنی بزرگسالان ایران علی صفایی است که در کنار دیگر ملی‌پوشان خود را برای حضور موفق در یکی از مهمترین میادین برون‌مرزی سال 1396 آماده می‌کند.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی تکواندو بزرگسالان به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور در بازی‌های 2017 همبستگی کشورهای اسلامی تشکیل شده و صفایی نیز همراه با سایر نفرات حاضر در اردوی تیم ملی، زیر نظر کادر فنی مشغول انجام تمرینات آماده‌سازی است.

مربی تیم هیأت‌‌‌ تکواندو استان قم بیان کرد: صفایی یکی از بهترین‌های چند سال اخیر تکواندو قم است که هم در رقابت‌های لیگ و هم در پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی عملکرد فوق‌العاده خوبی داشت و به لطف خدا و همت و تلاشی که داشت به تیم ملی راه پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از انجام نخستین مرحله گزینشی ورود به اردوی تیم‌‌ ملی تکواندو، صفایی نیز در کنار 24 هوگوپوش دیگر مجوز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد تا خود را آماده اعزام به مسابقات تکواندو بازی‌های 2017 کشورهای اسلامی آماده کند.

رضاپور عنوان کرد: در مسابقات انتخابی تیم ملی بیش از یکصد تکواندوکار در اوزان منهای 54، 58، 63، 68، 74، 80، 87 و به اضافه 87 کیلوگرم به میزبانی خانه تکواندو به رقابت پرداختند و خوشبختانه در وزن چهارم یعنی منهای 68 کیلوگرم صفایی به نمایندگی از قم عضو تیم ملی شد.

وی تصریح کرد: صفایی با درخشش در پیکارهای انتخابی تیم ملی مجوز حضور در اردوی تیم اعزامی ایران به بازی‌های 2017 همبستگی کشورهای اسلامی را به دست آورد اما باید تا قبل از این بازی‌ها تیم ملی را در یک تورنمنت بین‌المللی همراهی کند.

مربی تیم هیأت‌‌‌ تکواندو استان قم تصریح کرد: هدف از اعزام تیم ایران به رقابت‌های بین‌المللی در قزاقستان از روز سی‌ام فروردین‌ماه این است که از در تمام اوزان از بین سه یا چهار نفر حاضر در اردو یک نفر مجوز قطعی سفر به باکوی آذربایجان و بازی‌های کشورهای اسلامی را کسب کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com