کد خبر ۴۰۴۶۷ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۷
سرمربی تیم فوتبال جوانان هنگ قم:

هنگ قم با رای کمیته انضباطی صعود می‌کند

سرمربی تیم فوتبال جوانان هنگ قم از صعود این تیم به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با رای کمیته انضباطی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،عباس رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: به عنوان تیم قهرمان مسابقات فصل 1395 لیگ جوانان باشگاه‌های قم نماینده استان در مسابقات فصل 96 – 1395 لیگ منطقه‌ای جوانان باشگاه‌های کشور بودیم و هدف ما از حضور در این رقابت‌ها کسب مجوز صعود به دسته بالاتر بود.

وی ادامه داد: برای انجام بازی‌های خود در مرحله مقدماتی این فصل از رقابت‌ها راهی اصفهان شدیم و در جدال با حریفان خود نتایج خوبی کسب کردیم و بازی‌های این مرحله را با پیروزی بر نماینده شهرکرد به پایان رساندیم اما متاسفانه به دلیل استفاده یکی از حریفان از بازیکن صغر سنی از صعود به مرحله دوم مسابقات فوتبال جوانان کشور بازماندیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان هنگ قم عنوان کرد: بلافاصله بعد از پایان بازی‌های این مرحله با مدارکی که از تخلف یکی از تیم‌های حاضر در این مرحله به دست‌مان رسید، اعتراض خود را رسما به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی اعلام کرده‌ایم و در چند روز آینده رای نهایی برای اثبات تخلف این تیم صادر خواهد شد.

وی یاد آور شد: این تیم باید به دلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز از جدول مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان کشور کنار گذاشته شود و با این اتفاق تیم هنگ جایگزین این تیم خواهد شد تا جواز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را به دست بیاورد و به روند صعودی خود در این مسابقات ادامه بدهد.

رحمانی راجع به نتایج این تیم در مرحله مقدماتی مسابقات، عنوان کرد: تیم ما در جدال با ستارگان شهرکرد با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید، در حالی که حسین عرب در دقیقه 70 زننده گل پیروزی‌بخش ما بود و در دیگر دیدار خود دو بر یک تیم شاهین خرم‌آباد را بردیم‌ که حسین عرب و امیرحسین توکلیان گلزنی کردند.

وی با بیان اینکه تیمش از پنج بازی این مرحله مجموعا 9 امتیاز کسب کرد، افزود: باخت ما برابر تیم میزبان یعنی آینده‌سازان ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه یک بر صفر رقم خورد، ضمن اینکه تیم شاهین شهر اصفهان را نیز با نتیجه دو بر یک شکست دادیم و بازی برابر فولاد یاسوج نیز به نفع حریف تمام شد که نسبت به این تیم اعتراض کرده‌ایم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com