کد خبر ۴۰۴۷۵ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
با پایان رقابت 471 کاراته‌کا

نفرات اول تا سوم کاراته جوانان ایران در قم مشخص شدند

نفرات اول تا سوم پیکارهای پنج وزن مسابقات کاراته قهرمانی رده سنی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی در قم معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،در رقابت‌های پنج وزن رده سنی جوانان کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در شهر قم تعداد 471 کاراته‌کا در اوزان منهای 55، 61، 68، 76 و به اضافه 76 کیلوگرم بر روی دو تاتامی سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم به رقابت پرداختند.

در پایان رقابت‌ 104 کاراته‌کای شرکت کننده در پیکارهای وزن منهای 55 کیلوگرم مسابقات قهرمانی رده سنی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی در قم، علیرضا علی‌زاده از تیم هیات کاراته آذربایجان‌غربی بر سکوی نخست ایستاد، محمد حکم‌آبادی از کرمان نایب‌قهرمان شد و امین شایگان از قم به همراه محمد مرادیان از البرز مشترکاً سوم شدند.

رقابت 103 کاراته‌کای حاضر در مسابقات وزن منهای 61 کیلوگرم انتخابی تیم ملی جوانان در قم نیز جذاب و تماشایی بود و سرانجام مهرداد مستحسن از گیلان مقام قهرمانی را از آن خود کرد، حمید زنگنه از تیم هیات کاراته قم نایب‌قهرمان شد و مقام سوم مشترک به سیدحسن مهدی‌پور از مازندران و قاسم خوب‌رو از اصفهان رسید.

80 کاراته‌کای مدعی کسب عناوین برتر وزن منهای 68 کیلوگرم نیز رقابت جذاب و نزدیکی در سالن شهید حیدریان قم به نمایش گذاشتند و سرانجام علی کریمی از آذربایجان غربی قهرمان شد، محمدجواد عرفانیان از خراسان‌رضوی در جایگاه دوم ایستاد و نایب‌قهرمان شد و امیرحسین مرادی‌جو از کرمانشاه و سعید عسگری از فارس مشترکا عنوان سوم را به دست آوردند.

در وزن منهای ۷۶ کیلوگرم مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته جوانان 78 کاراته‌کا به میدان رفتند و باربد صداقت از تیم هیات آذربایجان‌غربی عنوان نخست را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه حسین کرمی از ایلام نایب‌قهرمان شد و مقام سوم مشترک به محمد بهبود از مازندران و علی بخشی از مرکزی تعلق گرفت.

سرانجام پیکارهای وزن به اضافه 76 کیلوگرم پیکارهای قهرمانی جوانان کشور به انجام رسید و در پایان جدال 58 کاراته‌کای جوان، عنوان قهرمانی به مجید نیکوهمت از مرکزی رسید، نوید محمدی از فارس نایب‌قهرمان شد و مقام سوم مشترک را آرمین شکوری از تهران و محمد رخصتی از البرز کسب کردند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com