کد خبر ۴۰۵۳۰ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۶
دبیر هیأت‌‌‌ ‌‌‌ ورزش‌های ناشنوایان استان قم خبر داد

اعزام 4 ملی‌پوش فوتسال قم به مسابقات جهانی و المپیک ناشنوایان

دبیر هیأت‌‌‌ ‌‌‌ ورزش‌های ناشنوایان استان قم گفت: چهار ملی‌پوش فوتسال ناشنوایان قم امسال حضور در دو رویداد مهم جهانی را تجربه خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سیدوحید غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در چند سال اخیر چندین ورزشکار ملی‌پوش در رشته‌های مختلف نظیر کاراته، فوتبال، فوتسال و کشتی به نمایندگی از هیأت‌‌‌ ‌‌‌ ورزش‌های ناشنوایان استان قم، به رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: از تمام رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی عناوین بسیار ارزشمندی توسط ملی‌پوشان ارزنده ناشنوا به دست آمده است و در ادامه حضور موفق آنها در عرصه قهرمانی، امسال نیز چند ملی‌پوش عضو این هیأت‌‌‌ ‌‌‌ در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی قرار دارند.

دبیر هیأت‌‌‌ ‌‌‌ ورزش‌های ناشنوایان استان قم افزود: یکی از مهمترین میادینی که امسال در انتظار ورزشکاران ناشنوای کشورمان قرار دارد، بازی‌های المپیک تابستانی 2017 است که اعزام ملی‌پوشان ناشنوا در قالب کاروان ایران و در رشته‌های گوناگون انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از جمع نفراتی که توسط کادر فنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای حضور در مسابقات جهانی سال قبل به تیم ملی دعوت و اعزام شدند سه فوتسالیست ناشنوای قم نیز تیم ملی را همراهی کردند و اکنون این بازیکنان مد نظر مربیان تیم ملی برای حضور در المپیک تابستانی هستند.

غیاثی عنوان کرد: ملی‌پوشان قم حسین نوری، ابوالفضل قنبری و اسماعیل شاه‌زید هستند که در اردوی تیم ملی برای حضور در المپیک تابستانی 2017 حضور دارند، در شرایطی که که این بازی‌ها تیرماه سال جاری به میزبانی شهر سامسون کشور ترکیه برگزار می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال جوانان ایران با حضور دو ملی‌پوش قم خبر داد و عنوان کرد: دومین اردوی تیم ملی فوتسال جوانان ناشنوا به منظور حضور موفق در نخستین دوره مسابقات جهانی فوتسال زیر 18 سال به میزبانی کشور تایلند از امروز آغاز شد.

دبیر هیأت‌‌‌ ‌‌‌ ورزش‌های ناشنوایان استان قم خاطرنشان کرد: سیدمحمد جدایی و مهدی تبریزی ملی‌پوشان فوتسال قم در این اردو هستند، در شرایطی که نخستین دوره مسابقات جهانی فوتسال زیر 18 سال ناشنوایان در سال 2017 آذر ماه در شق قاره کهن به انجام می‌رسد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com