کد خبر ۴۰۵۳۹ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۶
عصر امروز در هتل بین‌المللی قم صورت می‌گیرد

تشریح شرایط صبا و سپاهان در نشست خبری مرفاوی و کرانچار

سرمربیان فوتبال صبای قم و سپاهان اصفهان در آستانه هفته 28 لیگ برتر فوتبال آخرین وضعیت تیم‌های خود را در نشست خبری پیش از این بازی حساس تشریح می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،با حضور مربیان تیم‌های صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیش از جدال دو تیم در هفته سیزدهم از نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، عبدالصمد مرفاوی و زلاتکو کرانچار عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی درباره آخرین وضعیت تیم‌های خود پاسخگوی خبرنگاران هستند.

این در حالی است که نشست‌ خبری مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان همانند دیدارهای قبلی صبای قم در مسابقات خانگی امسال لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل رقبا در سالن همایش‌های هتل بین‌المللی قم محل اقامت صبا تشکیل می‌شود.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان عصر پنجشنبه 31 فروردین ماه در قم برگزار می‌شود، یک روز پیش از برگزاری بازی، مربیان دو تیم از ساعت 18:10 دقیقه امروز درباره وضعیت تیم‌های پنجم و چهاردهم جدول صحبت می‌کنند.

آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم هم پیش از جدال حساس شاگردان مرفاوی با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از هفته سیزدهم از دور برگشت مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از ظهر امروز در غیاب سه بازیکن محروم این تیم در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

صبای قم در حالی این دیدار خانگی را برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برگزار می‌کند که در دیدارهای خانگی قبل چهار پیروزی برابر تیم‌های سایپا تهران، پیکان تهران، سیاه‌جامگان خراسان و تراکتورسازی تبریز در کارنامه دارد و از دیدارهای خارج از خانه نیز یک برد کسب کرده است.

مرفاوی و شاگردانش امید زیادی دارند که با ارائه بازی هماهنگ و منسجم مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بتوانند ضمن ارائه نمایشی جذاب و خوب، با پیروزی در این بازی خانگی که چهاردهمین مسابقه در ورزشگاه یادگار امام به شمار می‌رود، موقعیت خود را در جدول رده‌بندی بهتر کنند.

مصاف دو تیم در حالی انجام می‌شود که صبای قم با کسب 25 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر است و برای فرار از خطر سقوط در مقابل سپاهان اصفهان به میدان می‌رود ضمن اینکه حریف اصفهانی نیز با کسب 39 امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای گرفته ‌است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com