کد خبر ۴۰۵۴۳ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۴
رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم مطرح کرد

بالارفتن تعداد شکایت‌های مرتبط با خرید و فروش خودرو در قم

رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم گفت: دادگستری استان در خصوص بالارفتن آمار شکایت‌های مرتبط با خرید و فروش خودرو در قم به این اتحادیه تذکر داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،فریدون عطارد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ضرورت استفاده از کارشناسان در هنگام خرید خودرو اظهار کرد: خریداران در هنگام خرید خودروی کارکرده باید این خودروها را با حضور کارشناس ببینند و کارشناس می‌تواند که عیب و ایراد احتمالی خودروی کارکرده را مشخص کند.

وی ادامه داد: در صورت مراجعه خریداران و فروشندگان به نمایشگاه‌های معتبر خودرو و توجه این افراد در هنگام خرید و فروش خودرو به توصیه‌های اتحادیه‌های معاملات اتومبیل از آمار شکایت‌های مردم در خصوص خرید و فروش خودرو به مراجع قضایی کاسته می‌شود.

رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم افزود: در صورتی که مردم از یکی از نمایشگاه‌های خودرو دارای پروانه کسب به این اتحادیه شکایت کنند، صاحب آن نمایشگاه را به اتحادیه معاملات اتومبیل دعوت می‌کنیم و از او توضیح می‌خواهیم، در صورت بالا رفتن تعداد آمار شکایت از یک نمایشگاه خودرو، موارد را در پرونده او درج می کنیم و این موارد را هنگام تمدید پروانه او مورد توجه قرار خواهیم داد.

عطارد با اشاره به سیر رسیدگی به شکایت‌ها در اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم اظهار کرد: در صورت که فرد شاکی و صاحب نمایشگاه خودرو در این اتحادیه به توافق نرسند، مرجع قضایی به شکایت آن فرد رسیدگی خواهد کرد.

وی ادامه داد: مردم در هنگام خرید و فروش خورو حتما باید به موارد قانونی دقت کنند، مردم باید حتما خودرو را از مالک آن بخرند و حتما خودرو را به خریدار واقعی آن بفروشند، مردم باید پیش از خرید یک خودرو مدارک قانونی آن را رویت کنند.

رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های خودروی استان باید خودروها را پیش از فروش، کارشناسی و مشکلات آن را به خریداران گوشزد کنند.

وی یادآور شد: بی توجهی به این مسائل موجب شده است دادگستری استان قم در خصوص بالارفتن آمار شکایت‌های مرتبط با خرید و فروش خودرو به اتحادیه معاملات اتومبیل استان تذکر داده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com