کد خبر ۴۰۵۵۳ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۴
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان:

صبا برای بردن دست به هر کاری می‌زند / سپاهان به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تلاش می‌کنیم با برد بازی هفته بیست و هشتم و قرار گرفتن مجدد در رده چهارم جدول به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی حساس سپاهان اصفهان و صبای قم در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که عصر امروز در هتل قم برگزار شد، اظهار کرد: ما باید فردا ببریم تا بتوانیم در رده چهارم جدول قرار گرفته و با قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

وی ادامه داد: شرایط صبا و سپاهان برای این بازی خاص است زیرا صبای قم برای حفظ موقعیت خود در جدول رده‌بندی نیاز به سه امتیاز دارد اما تیم ما هم روی این بازی برای رسیدن به رتبه چهارم جدول حساب ویژه‌ای باز کرده است  تا بلکه با قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی به رقابت‌های لیگ قهرمانان برود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اضافه کرد: صبای قم با توجه به اینکه در خانه بازی می‌کند به دنبال این است که امتیازات بازی را کسب کند و برای این کار دست به هر کاری می‌زند که به هدف خود برسد اما آنها با یک سپاهان باکیفیت روبه‌رو هستند که در سیر صعودی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از عملکرد تیم و بازیکنانم رضایت دارم، عنوان کرد: امیدوارم با دست پر و کسب سه امتیاز به خانه خود برگردیم، ضمن اینکه مطمئن هستیم بازی فردا بسیار دشوار خواهد بود و با یک حریف قدرتمند روبه‌رو هستم، اما نباید فراموش کنیم که صبا فردا در غیاب سه بازیکن اصلی خود مقابل ما قرار می‌گیرد.

کرانچار راجع به اینکه وضعیت جدول روی کیفیت بازی تیم شما اثر می‌گذارد یا خیر؟ بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا به احتمالی دست پیدا کنیم که شاید روزنه‌ای برای ما برای حضور در آسیا باز شود، در بازی‌های آتی با تراکتورسازی و استقلال تهران هم دست به عقب نشینی نخواهیم زد و با تمام توان به میدان می‌رویم تا به هدف خود برسیم.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com