کد خبر ۴۰۵۵۵ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۲
در هفته 21 لیگ برتر امید رقم خورد

توقف امیدهای صبای قم برابر مس رفسنجان / یک امتیاز برای تضمین بقای صبا

فوتبالیست‌های امید صبای قم در بیست و یکمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با میهمان خود مس رفسنجان به تساوی رضایت دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،یازدهمین هفته از بازی‌های دور برگشت لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه سی‌ام فروردین ماه با رقابت 12 تیم لیگ برتری در 6 دیدار سرنوشت‌ساز به انجام رسید و در قم تیم امید صبا میزبان مس رفسنجان بود که از حریف خود یک امتیاز گرفت.

این بازی برای تیم فوتبال صبای قم آخرین مسابقه خانگی این تیم از فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید ایران بود که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و در پایان 90 دقیقه رقابت نزدیک و نفس‌گیر، دو تیم با تساوی دون گل میدان را ترک کردند تا امتیازها تقسیم شود.

تیم فوتبال امید صبای قم با تساوی خانگی برابر مس رفسنجان 23 امتیازی شد تا جایگاه خود را در مکان دهم جدول 12 تیمی لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور حفظ کند زیرا تیم مس رفسنجان نیز همانند صبای قم 22 امتیازی بود و به دلیل تفاضل گل بهتر بالاتر از صبا قرار داشت.

نکته مهم و حائز اهمیت در بازی‌های امروز لیگ برتر فوتبال امید شکست تیم رده یازدهم جدول یعنی فولاد مبارکه سپاهان بود تا صبای قم با 23 امتیاز بقای خود در لیگ برتر قطعی کند و تیم سپاهان به همراه هفت ستاره شهرداری ارومیه در مکان‌های یازدهم و دوازدهم جدول راهی دسته اول فوتبال امید ایران شوند.

اما در بالای جدول رده‌بندی و در فاصله یک هفته به پایان مسابقات این فصل، قهرمانی تیم فوتبال امید خونه به خونه بابل در لیگ برتر امید ایران مسجل شده، اما رتبه سایر تیم‌ها هنوز قطعی نیست و دیدارهای هفته پایانی تعیین کننده رتبه نهایی تیم‌های فصل 96 – 1395 لیگ برتر خواهد بود.

تیم امید صبای قم در هفته پایانی لیگ برتر امید ایران باید راهی اصفهان شده و مقابل یکی از دو نماینده این استان یعنی تیم ذوب‌آهن به میدان برود.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com