کد خبر ۴۰۵۵۸ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۸
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم مطرح کرد

هزينه ۲ ميلياردي تمهيدات ترافيكي در بلوار آيت‌الله بروجردي

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از هزينه ۲ ميليارد ريالي براي تمهيدات ترافيكي در بلوار آيت‌الله بروجردي خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اشاره به بهره‌برداری از بلوار آیت الله بروجردی در ۳۱ فروردین اظهار کرد: نصب علایم ترافیکی، تابلوهای هدایت مسیر و خط‌کشی‌ها از جمله وظایف سازمان حمل و نقل و ترافیک در اجرای این پروژه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار متر مربع خط‌کشی و نصب حدود ۲۵۰ تابلوی ترافیکی در این پروژه از انتهای بلوار جمهوری اسلامی تا شهرک قدس انجام گرفته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه این پروژه در مسیر شریانی واقع شده است گفت: این پروژه در فاز بعدی به پردیسان متصل می‌شود که مقدار زیادی از بار ترافیکی مسیر فعلی پردیسان در بلوار غدیر را کاهش می‌دهد و انتقال بار ترافیکی از سمت پردیسان به سمت بلوار جمهوری اسلامی را تسهیل می‌کند.

وی عنوان کرد: مسیری که فعلا بازگشائی شده است در فاز اول مسیر شهرک قدس به بلوار جمهوری اسلامی و به سمت مرکز شهر است و در ادامه با اتصال به پردیسان این محور می‌تواند عمل کند.

شعبان‌زاده یادآور شد: نصب علایم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی ترافیکی این پروژه‌ بر عهده سازمان ترافیکی بوده است و بالغ بر ۲ میلیارد ریال برای این منظور هزینه شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com