کد خبر ۴۰۵۶۵ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۳
آیت الله مقتدایی:

حضور حماسی مردم در انتخابات باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می شود

دبیر دوم شورای عالی حوزه‌های علمیه برنقش روحانیت در تبیین و ترویج حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: باید کاری کرد تا مردم دراین انتخابات حضور جدی و حماسی تری داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله مرتضی مقتدایی در همایش تجلیل از برگزیدگان دومین دوره مسابقات قرآنی خانواده‌های طلاب سراسر کشور که در قم برگزار شد، برحضور حماسی مردم در روز انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور حماسی مردم موجب از بین رفتن و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

دبیر دوم شورای عالی حوزه‌های علمیه عنوان کرد: هر چه حضورمردم جدی‌تر و پررنگ تر باشد، قدرت اسلام، نظام وانقلاب بیشتر و همین مسئله موجب یأس دشمنان می‌شود. اگر حضو بیشتر شود، دشمن جرأت نمی‌کند با این نظام مقابله کند.

آیت الله مقتدایی برنقش روحانیت برای تبیین و ترویج حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید و افزود: باید کاری کرد تا مردم در این انتخابات حضور جدی و حماسی‌تری داشته باشند.

وی از جمله رسالت‌های مهم حوزویان را در شرایط کنونی پاسخگویی به شبهات، مبارزه با فساد، تبیین حفظ ارزش‌های دینی و آرمان‌های امام راحل عنوان و اضافه کرد: نباید روحانیت نسبت به ضد ارزش‌ها و منکرات بی تفاوت باشد، بلکه باید در این عرصه‌ها، نقش جدی تری داشته باشند و اجازه گسترش فساد را ندهند.

عضو خبرگان رهبری فضای مجازی را یکی از خطرات جدی جامعه دانست و افزود: با وجود اینکه تذکر فراوانی از سوی رهبر انقلاب و مراجع تقلید درباره این خطر در جامعه داده شده است، ولی متاسفانه اقدام عملی در این ارتباط از سوی متصدیان امر صورت نگرفته است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com