کد خبر ۴۰۵۶۶ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۴
رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم خبر داد

موفقیت دوومیدانی‌کار قم در کسب سهمیه رقابت‌های جهانی کارگران

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم گفت: یکی از چهره‌های موفق چند سال اخیر این رشته موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی کارگران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: چهره موفق دوومیدانی قم در کسب رکورد ورودی مسابقات دوومیدانی کارگران قهرمانی جهان رضا ملک‌پور است که توانست در پیکارهای انتخابی نمایشی بسیار خوب از خود ارائه کرده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های جهانی کارگران دوومیدانی‌کار در سال 2017 به میزبانی کشور لیتوانی برگزار می‌شود، اضافه کرد: به همین منظور پیکارهای دوومیدانی قهرمانی کارگران کشور به عنوان انتخابی تیم ملی در نظر گرفته شد و رضا ملک‌پور این موفقیت را نصیب خود و ورزش قم کرد.

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم افزود: رقابت‌های انتخابی تیم ملی دوومیدانی کارگران ایران به میزبانی استان خراسان‌رضوی و شهر مقدس مشهد به انجام رسید و نفرات برتر برای همراهی تیم کشورمان در رقابت‌های جهانی لتونی در هر دو بخش آقایان و بانوان مشخص شدند.

وی ابراز کرد: این مسابقات با برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های کارگری و با حضور تعداد 115 دوومیدانی‌کار به انجام رسید و شرکت کنندگان در مواد 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 400 متر با مانع، پنج هزار متر، پرتاب وزنه و پرتاب دیسک به رقابت پرداختند.

رضایی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی انجمن دوومیدانی کارگران کشور، رقابت‌های بخش مردان با حضور 80 دونده از 20 تیم مختلف سراسر کشور برگزار شد و موفقیت نماینده قم در کسب مقام نخست پیکارهای رشته 400 متر با مانع رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: رضا ملک‌پور که از چهره‌های موفق دوومیدانی قم در میادین مختلف به شمار می‌رود توانست در رشته 400 متر با مانع عنوان نخست و مقام قهرمانی را به خود اختصاص بدهد، ضمن اینکه در همین رشته سجاد آشوری از تیم هرمزگان رتبه دوم و عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد، ضمن اینکه رقابت‌های بخش بانوان با حضور 35 دونده در قالب 10 تیم برگزار شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com