کد خبر ۴۰۵۷۳ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۳
رئيس مجلس شورای اسلامی:

امنيت پايدار نياز به مشارکت همگانی دارد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل امنيتي مي تواند در آرامش مردم تاثير بگذارد، ورود به ساحت امنيت پايدار نياز به مشارکت همگاني دارد ، استان قم از مختصات خوب امنیتی در میان سایر استان‌ها برخوردار بوده و توجه بیشتر به این امر نیاز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علی لاریجانی در همایش" سهم من در امنیت و آرامش "که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: تجليل و تحسين مي کنم اين اقدامات فرماندهي انتظامي استان قم را که سردار مجتبايي ذهنيت هاي خوب و باقاعده اي دارند، کار بسيار مهمي است، فکر مي کنم اين يک الگويي است براي قسمت هاي ديگر کشور که نسبت به امنيت و آرامش نگاه سيستميک داشته باشند.

وي افزود:شرایط منطقه‌ای دارای اضطراب‌هایی است که بر روی امنیت ،  به هم ریختگی و بحران‌سازی‌های منطقه‌ای و روان مردم تأثیرگذار است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل امنيتي مي تواند در آرامش مردم تاثير بگذارد، ورود به ساحت امنيت پايدار نياز به مشارکت همگاني دارد.

لاریجانی کلید مشارکت مردمی را در گرو ایجاد امنیت بیان کرد و گفت: استان قم از مختصات خوب امنیتی در میان سایر استان‌ها برخوردار بوده و توجه بیشتر به این امر نیاز است.

رئيس مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: من بسيار خوشحالم که فرماندهي انتظامي استان قم در اين همايش به مطالعات و تحقيقاتي علمي توجه داشته و کار سنجيده اي انجام داده است،معمولاً رجوع به دانشگاه ها و مراکز علمي کار بسيار مهمي است که خيلي ها انجام نمي دهند.

لاريجاني با اشاره به حساسيت استان مقدس قم گفت: من تشکر مي کنم از سردار اشتري که به دنبال ارتقاء جايگاه نيروي انتظامي در استان قم بوده و ارتقاء اين جايگاه جزء حسنات وي خواهد بود.

گفتني است،در پايان با حضور فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران و رئيس مجلس شوراي اسلامي از کتاب "نظام واره جرايم و آسيب هاي اجتماعي استان قم" رونمايي شد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com