کد خبر ۴۰۵۸۶ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۸
رئيس هیأت‌ بوكس استان قم خبر داد

يعقوب‌لو نخستين طلايي بوكس قم در سال 96

رئيس هیأت‌ بوكس استان قم از موفقيت بوكسور مستعد و آينده‌دار قم در كسب مقام قهرماني و نشان طلا از پيكارهاي بوكس قهرماني نونهالان ايران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مجید عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: نخستین اعزامی بوکس قم به رقابت‌های کشوری سال 1396 با سفر یکی از چهره‌های آینده‌دار و با استعداد این رشته به شمال غرب ایران انجام شد و خوشبختانه با کسب مدال و عنوانی ارزشمند همراه بود.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بوکس، نخستین دوره فستیوال مشت‌زنی رده سنی نونهالان کشور در سال ۹۶ به میزبانی هیأت‌‌‌ بوکس استان اردبیل به انجام رسید و نماینده موفق قم نیز در این رقابت‌ها علی یعقوب‌لو بود که برابر حریفان نتایج بسیار خوبی کسب کرد.

رئیس هیأت‌ بوکس استان قم افزود: این دوره از فستیوال بوکس نونهالان کشور به منظور شناسایی و کشف استعدادها و نخبه‌های این رده سنی برگزار شد تا بهترین‌ها برای حضور در اردوهای آماده‌سازی برای تقویت تیم‌های ملی رده‌های سنی بالاتر نظیر نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انتخاب شوند.

وی خاطرنشان کرد: رقابت مشت‌زنان حاضر در این فستیوال با حضور نفراتی از استان‌های مختلف به انجام رسید و قم برای حضور در این پیکارها یک نماینده خود یعنی علی یعقوب‌لو را معرفی کرد و این بوکسور خوش‌آتیه به همراه پدر خود یعنی مهدی یعقوب‌لو که یکی از مربیان ممتاز بوکس قم است برابر رقبا روی رینگ رفت.

عباس‌زاده عنوان کرد: در این رقابت‌ها‌ تنها مشت‌زنان متولد اول فروردین ماه سال 1385 تا 29 اسفند ماه سال 1386 امکان حضور در میدان را داشتند و استان‌هایی نظیر مازندران، گیلان، گلستان، کرمانشاه، خوزستان، لرستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، همدان و توابع تهران هر کدام با سه بوکسور در میدان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه سهمیه بوکس قم در این رقابت‌ها دو نماینده بود، این مسابقات ویژه بوکسورهای رده‌های سنی 10 و 11 سال برنامه‌ریزی شد و علی یعقوب‌لو در وزن 46 کیلوگرم به دیدار نهایی رسید و در مسابقه فینال با غلبه بر امیرصالح مهدی‌خانی عنوان قهرمانی و نشان طلا را به خود اختصاص داد تا نخستین مدال طلای بوکس قم در سال 1396 از این رقابت‌ها کسب شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com