کد خبر ۴۰۶۰۸ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰
با شروع رسمی تبلیغات ؛

وضعیت ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در قم

ستاد رئیسی تشکیل شده و فعالیت آن با سرعت خوبی در حال انجام است. دکتر قالیباف، ستادهای خود را در قم تشکیل داده و تشکیلات مناسبی حول ستادهای وی شکل‌گرفته است. ستاد روحانی هم کار خود را با محوریت مدیر منطقه اقتصادی سلفچگان آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، بعد از اینکه وزارت کشور اسامی 6 نامزد تائید صلاحیت شده ریاست جمهوری را رسماً اعلام کرد، تبلیغات برای این انتخابات رسما آغاز شده است.
 
در همین راستا ستادهای استانی نامزدها در حال شکل گیری است و در قم نیز فعالیت این ستادها آغاز شده است.
 
آغاز به کار مقدماتی ستاد روحانی در قم
 
سخنگوی ستاد حسن روحانی در قم گفت: فعالیت مقدماتی این ستاد از روز گذشته در شهر مقدس قم آغاز شده و با تشکیل جلسات و هماهنگی ها، به دنبال برنامه ریزی و زمینه سازی برای همگرایی بیشتر نیروهای دلسوز در قم هستیم.
 
حسین عبداللهی افزود: رئیس ستاد و مسئولان کمیته ها مشخص شده ولی افتتاح رسمی ستاد به زودی با حضور رسانه ها انجام خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در تلاش هستیم که با همگرایی همه گروه سیاسی و دلسوزان نظام و با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید برای انتخابات پرشور و حداکثری، این ظرفیت را در قم ایجاد و به مشارکت بالای مردم کمک کنیم.
 
عبداللهی گفت: هنوز برای راه اندازی ستاد اسحاق جهانگیری در قم تصمیم گیری نشده است.
 
وی ادامه داد: ریاست مرکزی ستاد روحانی در قم برعهده مهدی علیزاده طباطبایی مدیر منطقه اقتصادی سلفچگان است.
 
ستاد انتخاباتی میرسلیم از امروز در قم آغاز به کار می کند
 
رئیس حزب موتلفه اسلامی استان قم نیز از آغاز به کار ستاد انتخاباتی مهندس میرسلیم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از امروز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه در قم خبر داد.
 
محمد عرب خاطرنشان کرد: ستاد مرکزی در دفتر حزب موتلفه اسلامی می باشد و رئیس ستاد، کمیته روحانیان و جوانان نیز امروز مشخص و به صورت رسمی آغاز خواهد شد.
 
وی گفت: شب گذشته در همین راستا، جلسه ای در تهران با حضور اعضای حزب موتلفه اسلامی برگزار شد.
 
فعالیت ستاد رئیسی از روز دوشنبه هفته جاری
 
رئیس ستاد سید ابراهیم رئیسی نیز در قم گفت: هماهنگی های اولیه ستاد آقای رئیسی در قم انجام شده و از روز دوشنبه هفته جاری به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی محسنی افزود: ستاد رئیسی در قم در سه بخش مردمی، روحانیت و فضای مجازی در قم فعال خواهد شد و از ظرفیت نخبگان و اندیشمندان استفاده می کنیم.
 
وی ادامه داد: از روز دوشنبه ارتباطات رسانه ای ابراهیم رئیسی با رسانه ها نیز برقرار و برای برنامه سفر ایشان به شهر مقدس قم جهت سخنرانی نیز تصمیم گیری خواهد شد.
 
سفر انتخاباتی قالیباف به قم
 
دکتر قالیباف، ستادهای خود را در قم تشکیل داده و تشکیلات مناسبی حول ستادهای وی شکل‌گرفته است.
 
دوشنبه ۴ اردیبهشت قالیباف به قم سفر می کند و ساعت ۱۸:۳۰در مسجد امیرالمومنین(ع) دور شهر سخنرانی خواهد داشت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com