کد خبر ۴۰۶۱۸ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۴
مدیر تیم فوتبال امید صبای قم:

صبا برای دیدار با ذوب‌آهن به اصفهان نمی‌رود

مدیر تیم فوتبال امید صبای قم گفت: برای انجام دیدار هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به اصفهان نخواهیم رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،وحید نائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر فوتبال امید برای تمام تیم‌ها جنبه تشریفاتی دارد زیرا پیش از رسیدن بازی‌های این هفته تکلیف تیم‌های بالا و پائین جدول مشخص شده و صرفا رده‌بندی نهایی مشخص نشده است.

مدیر تیم فوتبال امید صبای قم اضافه کرد: امسال 12 تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور حضور داشتند و بازی‌های خود را در مدت 22 هفته به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برگزار می‌کنند، هم اکنون تنها یک هفته به پایان باقی مانده و تیم ما در جدول جایگاه خود را حفظ کرده است.

وی ابراز کرد: از 21 هفته سپری شده رقابت‌های این فصل لیگ برتر 23 امتیاز کسب کرده‌ایم و در حال حاضر رتبه دهم جدول را بین 12 تیم در اختیار داریم، از بابت حفظ سهمیه صبا در لیگ برتر نگرانی نداریم زیرا دو تیم پائین‌تر از ما به دسته اول فوتبال امید ایران سقوط کرده‌اند.

نائینی عنوان کرد: در رده‌های یازدهم و دوازدهم جدول رده‌بندی فصل 96 – 1395 لیگ برتر امید، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و هفت ستاره شهرداری ارومیه قرار دارند که پیش از رسیدن دیدارهای هفته پایانی سقوط آنها به لیگ دسته اول امید قطعی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بالای جدول رده‌بندی نیز قهرمانی تیم خونه به خونه بابل قطعی شده است و حریفی که قرار است ما در هفته پایانی با آن بازی کنیم، یعنی تیم ذوب‌آهن اصفهان نیز رتبه سوم را در اختیار دارد و ما قطعا برای این بازی به اصفهان نمی‌رویم زیرا امتیازات این دیدار تاثیری در جایگاه تیم ما ندارد.

مدیر تیم فوتبال امید صبای قم در پاسخ به اینکه در صورت نرفتن به اصفهان چه اتفاقی برای صبا رخ می‌دهد؟ تصریح کرد: هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد زیرا سازمان لیگ به تمام تیم‌ها این اجازه را داده که فقط برای یک بازی امکان عدم حضور در میدان را دارند، مثلا تیم تراکتورسازی برای بازی با خونه به خونه به بابل نرفت و سه بر صفر بازنده شد.

وی تاکید کرد: بازی با ذوب‌آهن هم برای ما و هم برای تیم حریف کاملا تشریفاتی است، ضمن اینکه ما باید برای این بازی چندین بازیکن خود را با هزینه‌های سنگین در اردو نگه می‌داشتیم و رفت و برگشت این سفر نیز برای ما مخارج زیادی داشت، بنابراین در هفته پایانی به میدان نخواهیم رفت تا فرصتی برای استراحت پیش از آغاز فصل جدید داشته باشیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com