کد خبر ۴۰۶۴۸ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
در فوتبال جوانان ایران رقم خورد:

عبور صبا از سد پدیده / امید قمی‌ها برای صعود زنده شد

امیدهای جوانان فوتبالیست صبای قم برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان ایران با کسب برتری مقابل پدیده خراسان زنده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،تیم فوتبال جوانان صبای قم که شروع چندان خوبی در بازی‌های گروه نخست از مرحله دوم لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران نداشت امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله برابر تیم پدیده خراسان به یک برد ارزشمند دست یافت.

بعد از یک روز استراحت، دیدارهای مرحله دوم لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران عصر امروز پیگیری شد و نماینده فوتبال قم که از دو بازی قبل خود یک برد و یک باخت همراه با سه امتیاز در کارنامه داشت، در جدال با پدیده خراسان صدرنشین گروه دوم با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافت.

صبای قم که در روز نخست بازی‌ها برابر یکی از هم‌گروه‌های مرحله مقدماتی یعنی شهید وفایی شیراز ناباورانه با نتیجه سه بر یک شکست خورده و در دومین بازی این مرحله تیم دخانیات گیلان را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کرده بود، امروز فوتبالی فراتر از انتظار به نمایش گذاشت و مزد تلاش و انگیزه خود را گرفت.

شاگردان داود عاصم‌آبادی در تیم جوانان صبای قم با انگیزه عبور از سد صدرنشین گروه نخست مرحله دوم لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران، در نیمه نخست موقعیت‌های متعددی را از دست دادند تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد و اتفاقات مهم آن در 45 دقیقه دوم رخ بدهد.

در نیمه دوم محمد میرزاحسین از روی نقطه پنالتی برای صبای قم گلزنی کرد و حسین توکلی نیز زننده دیگر گل صبا بود تا در مقابل تک گل تیم پدیده، این نماینده فوتبال قم باشد که با کسب برتری دو بر یک میدان را ترک کرده و بعد از شروع نگران‌ کننده خود، حالا مدعی اصلی کسب مجوز صعود از این گروه باشد.

جوانان صبای قم هم اکنون از سه بازی خود دارای 6 امتیاز هستند و در دو بازی آینده از گروه نخست مرحله دوم لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور باید به مصاف تیم‌های مدعی ملوان بندر انزلی و استقلال اهواز بروند تا یکی از دو مجوز صعود از این گروه را کسب کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com