کد خبر ۴۰۶۵۲ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۱
مرحله نهایی فوتبال نوجوانان کشور

پیام قم با شهرداری سقز به تساوی رسید

فوتبالیست‌های نونهالان پیام قم در نخستین مسابقه خود از مرحله نهایی مسابقات لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور برابر تیم شهرداری سقز به تساوی رضایت دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،یکی از چهار نماینده فوتبال استان قم که امروز همزمان با سه تیم دیگر در مسابقات لیگ‌های فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان رفت تیم نونهالان پیام قم بود که در مرحله نهایی برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر نونهالان ایران کار خود را با تساوی آغاز کرد.

این در حالی است که امروز تیم بزرگسالان صبای قم در هفته 29 لیگ برتر، جوانان صبای قم در مرحله دوم لیگ دسته اول و سیاه‌جامگان قم در مرحله نهایی لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور همزمان با تیم نونهالان پیام به میدان رفتند و سه تیم دیگر موفق به شکست حریفان خود شدند اما پیام قم با شهرداری سقز به تساوی رسید.

نونهالان فوتبالیست پیام قم بعد از صعود موفق از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور، با انگیزه کسب مجوز صعود به لیگ برتر در مرحله نهایی حضور دارند و امروز در مصاف پرگل و جذاب برابر تیم شهرداری سقز به تساوی جالب توجه دو بر دو رضایت دادند.

در دیدار پیام قم و شهرداری سقز محمدرضا نجفی بهترین بازیکن پیام بود که توانست هر دو گل تیمش را درون دروازه نماینده کردستان قرار بدهد اما دو گل نجفی را تیم حریف پاسخ داد تا این تیم در نخستین دیدار خود به یک امتیاز دست یابد و برای صعود چشم به بازی‌های بعدی داشته باشد.

پیام که به عنوان قهرمان مسابقات فصل 1395 لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های استان قم راهی این رقابت‌ها شده است، در این مرحله برای به دست آوردن جواز صعود به لیگ برتر نوجوانان ایران باید با تیم‌های عرشیان کرمانشاه، صحرا ویژن آق‌قلا گلستان، نوین‌گستر تاکستان و شهرداری سقز دیدار کند.

فوتبالیست‌های مستعد و آینده‌دار پیام قم در مرحله مقدماتی با تیم‌های شهرداری بردسکن خراسان‌رضوی، مس رفسنجان و سایپا مشهد هم‌گروه بودند و برای انجام بازی‌های خود در این مرحله راهی شهرستان بردسکن خراسان شدند و در نهایت با کسب هفت امتیاز و رتبه نخست گروه به این مرحله رسیدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com