کد خبر ۴۰۶۶۳ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۷
هفته دوم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال

آتلیه‌طهران قم به سن‌ایچ ساوه باخت / مسر صعود پر پیچ و خم شد

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در دومین دیدار خود از مرحله نهایی رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مغلوب تیم سن‌ایچ ساوه شد.

به‌ گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، نماینده فوتسال استان قم که با امید به حمایت تماشاگران قمی حاضر در سالن و بازی بی‌نقص بازیکنان خود وارد میدان رقابت با تیم سن‌ایچ ساوه شده بود، همچون بازی هفته قبل که به مقاومت قرچک باخت این بار مغلوب نماینده ساوه شد.

تیم آتلیه‌طهران قم که به عنوان دومین تیم گروه نخست مرحله مقدماتی مجوز صعود به مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور را کسب کرده است در هفته نخست با نتیجه پنج بر چهار در میهمانی تیم مقاومت قرچک مغلوب شد و امروز ومین بازی خود را نیز با همین نتیجه واگذار کرد.

دیدار در حالی به انجام رسید و با برتری پنج بر چهار تیم سن‌ایچ ساوه تمام شد که در نیمه نخست تیم سن‌ایچ که در مرحله مقدماتی عنوان صدرنشینی گروه دوم را کسب کرده بود دو بر یک به برتری رسید و در نیمه دوم نیز دو تیم بازی جذابی را به نمایش گذاشتند و سرانجام ساوه‌ای سه امتیاز ارزشمند بازی را از آن خود کردند.

در مسابقه تیم‌های آتلیه‌طهران قم و سن‌ایچ ساوه که 9 گل داشت، محمد هاتفی و مسعود هدایت هر کدام دو گل برای نماینده فوتسال قم به ثمر رساندند اما این گل‌ها باعث نتیجه‌گیری شاگردان سیدوحید غیاثی در دومین دیدار از مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور نشد.

در روزی که تیم آتلیه‌طهران قم در مصاف با تیم سن‌ایچ ساوه نتیجه را واگذار کرد، در دیدار همزمان این مرحله تیم مقاومت قرچک در میهمانی تیم نفت امیدیه خوزستان نیز به برتری رسید تا با کسب 6 امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی این بازی‌ها قرار گرفته و خود را به عنوان مدعی اصلی صعود به لیگ برتر معرفی کند.

این در حالی است که تیم نفت امیدیه خوزستان با سه امتیاز و تفاضل گل مثبت چهار در مکان دوم جدول است و تیم سن‌ایچ ساوه با سه امتیاز و تفاضل گل منفی چهار رتبه سوم را در اختیار دارد و شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم آتلیه‌طهران قم نیز فعلا بدون امتیاز رتبه چهارم را به خود اختصاص داده‌اند تا در دیدارهای بعدی این نتایج را جبران کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com