کد خبر ۴۰۶۶۵ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸
حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد:

آیت الله محمدی یار دیرین امام و رهبری بود

استاد حوزه علمیه آیت الله محمدی را یار دیرین امام و رهبری و مدافع انقلاب و اسلام و مکتب اهل بیت(ع) دانست.

به‌ گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد در مراسم ارتحال آیت الله شیخ عبدالله محمدی در حسینیه شهدای قم گفت: آن مرحوم از یاران دیرین امام و رهبری بوده و در همه سنگرها در خدمت نظام و انقلاب و اسلام بوده است.

وی افزود: ایشان به امر امام در روزهای اول انقلاب به سمت امامت جمعه خرمشهر منصوب شد و پس از اشغال خرمشهر از سوی امام به امامت جمعه و نمایندگی ایشان در ایلام منصوب شد و پس از درگیر شدن این استان در کوران جنگ، این عالم مجاهد با مقاومت مثال زدنی و شجاعت خیره کننده خود در این شهر ماند و به همین دلیل مردم این شهر نیز به رغم همه حملات دشمنان و بعثی‌ها در این شهر مقاومت کردند زیرا مشاهده می‌کردند که این عالم مجاهد با چه شجاعتی در این شهر حضور دارد.

این استاد حوزه بیان کرد: مرحوم آیت الله شیخ عبدالله محمدی عالمی دانشمند بود که در برخی از جلسات استفتای حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی حضور یافت و نظرات بسیار جالب علمی را ارائه می‌داد و این مرجع تقلید نیز عنایت خاصی به ایشان داشت.

وی گفت: ایشان همیشه در جبهه حمایت ولایت و امام و رهبری در صف اول بود و با اخلاص تمام این مسیر را دنبال کرد؛ او زندگی بسیار ساده و بسیطی داشتند و زهد و تقوای ایشان در زندگی مثال زدنی بود.

نظری منفرد بیان کرد: این مرحوم شخصیتی بسیار معقتد به اعتقادات دینی و عالمی با عمل بود؛ وجود ایشان مشتعل از مهر و عشق به اهل بیت و به خصوص حضرت زهرا(س) بود و عمر خود را در راه تبلیغ اهداف این بزرگان گذارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com