کد خبر ۴۰۶۶۹ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۱
عضو هيأت رئيسه و رئيس كميسيون فرهنگى شوراى شهر قم

حجازی از نامزدی انتخابات شورای شهر قم انصراف داد

طوبی حجازى با سپاس از دعوت اقشار مختلف مردم به ویژه روحانیت معظم، خانواده معزز شهیدان و ایثارگران، جامعه فرهیخته فرهنگیان و ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان در دوره‌هاى گذشته و این دوره طى بیانیه‌اى انصراف خود را از کاندیداتوری در این دوره از انتخابات شورای شهر قم اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، طوبی حجازى با سپاس از دعوت اقشار مختلف مردم به ویژه روحانیت معظم، خانواده معزز شهیدان و ایثارگران، جامعه فرهیخته فرهنگیان و ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان در دوره‌هاى گذشته و این دوره طى بیانیه‌اى انصراف خود را از کاندیداتوری در این دوره از انتخابات شورای شهر قم اعلام کرد.

بر اساس این گزارش در بیانیه عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیسیون فرهنگى شوراى اسلامى شهر قم آمده است: خداى بزرگ را سپاسگزارم که در آستانه چهلمین سال خدمت در شهر مقدس قم، تجلى روزافزون رویش‌هاى مبارک انقلاب اسلامى در عرصه‌هاى گوناگون ملى و جهانى را شاهدیم.

در این بیانیه آمده است: اینجانب چه در 30 سال نخست خدمت در سنگر خطیر تعلیم و تربیت هزاران بانوى افتخار آفرین قم خاصه یادگاران معزز شهیدان و ایثارگران و چه در 10 سال اخیرِ خدمتگزارى در نقش نمایندگى مردم شریف، مومن و انقلابى قم در شوراى اسلامى شهر و ریاست کمیسیون فرهنگى آن، باور روزافزون به عنایات و کرامات حضرت فاطمه معصومه(س) به این دیار ایمانى، مجاوران و زائران آن یافته‌ام و تردیدى ندارم که با این عنایات، آینده قم عزیز مشحون از توفیقات و الهامات الهى خواهد بود.

در این بیانیه تصریح شده است: اکنون که براى سومین بار به دعوت اقشار مختلف مردم به ویژه روحانیت معظم، خانواده معزز شهیدان و ایثارگران، جامعه فرهیخته فرهنگیان و ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان به عرصه انتخابات پنجمین دوره شوراها قدم نهاده و توانمندى‌هاى نسل سوم انقلاب را عیان‌تر یافته و از تحول آفرینى ارزشمدار ایشان اطمینان خاطر دارم بر خود لازم مى‌دانم به سهم خود بستر نقش آفرینى رویش‌هاى مبارک انقلاب اسلامى را بیش از گذشته فراهم آورم.

در این بیانیه تصریح شده است: در این مجال فرصت را مغتنم یافته از اعتماد مردم ولایى قم به کوچکترین خادم خویش سپاسگزارى کرده، مراتب امتنان خود را از اعضاى فعلى و سابق شوراى اسلامى شهر مقدس قم، شهردار محترم و شهرداران سابق و کارکنان سختکوش شورا و شهردارى ابراز داشته انصراف خود را از حضور در انتخابات پیشِ رو اعلام مى‌دارم.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: امیدوارم انتخابات دوازدهم ریاست جمهورى و پنجمین دوره شوراهاى اسلامى شهر و روستا با الهام از اندیشه تابناک حضرت امام خمینى(ره) و منویات حضرت آیت الله العظمى خامنه‌اى به حضور حداکثرى توأم با بصیرت بیانجامد و رئیس جمهورى انقلابى و با کفایت و اعضایى خدوم‌تر در شوراها عهده دار مسؤولیت‌هاى سترگ شوند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
1
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳

خدا پدرت را بیامرزه که راه را برای جوانها باز کردی.

پاسخ