کد خبر ۴۰۶۹۷ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۳
دادستان قم خبر داد:

دستگیری 30 نفر از اراذل واوباش قم

مهدی کاهه دادستان قم گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و روانی مردم قم طرح برخورد با اراذل و اوباش به صورت جامع و گسترده در تمامی مناطق قم اجرا می‌شود که در نخستین مرحله 30 نفر دستگیر شدند و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی وانقلاب  قم،  طرح تشدید برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی با حضور دادستان و همکاری نیروی انتظامی، بسیج و  تیم عملیاتی دادستانی در مناطق مختلف قم اجرا شد.

در این طرح بیش از 30 نفر از اراذل واوباش دستگیر و تعدادی از پاتوق‌های آن‌ها پلمپ شد. دادستان عمومی وانقلاب قم در تبیین طرح در حال اجرا گفت: طرح برخورد با اراذل و اوباش در 6 محور، قدرت نمایی با چاقو، آدم ربایی، سلب آسایش عمومی، مزاحمت برای نوامیس، دایر کردن مرکز فساد و شرب خمر در اماکن عمومی با شدت و قوت اجرا خواهد شد. 

مهدی کاهه اجرای این طرح را در راستای ارتقای احساس امنیت برای مردم و ناامن کردن جامعه برای ارتکاب جرائم دانست و افزود: انتظار ما از مردم فهیم قم این است که در این طرح ما را یاری کنند ودر صورت اطلاع وقوع هرگونه فعالت مجرمانه و مخل امنیت عمومی و سایر جرائم دراسرع وقت موضوع را به حوزه دادستانی یا مراکز انتظامی اطلاع دهند.

دادستان قم ضمن تشکر از زحمات  نیروی انتظامی و ضابطین بسیج  از آن‌ها خواست با تمام ظرفیت با چنین افرادی که امنیت جامعه و حیثیت افراد را مخدوش می‌کنند برخورد کنند.

کاهه در پایان  تصریح کرد: تمام افرادی که به اتهام چاقو کشی و ایجاد رعب و وحشت برای بانوان و دیگر جرائم موضوع طرح دستگیر شوند با قرار بازداشت موقت راهی زندان خواهند شد .

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com